Makeup routine

środa, stycznia 27, 2016




Mój codzienny makijaż jest dosyć prosty. Składa się z podstawowych produktów takich jak: podkład, korektor, puder, czasami bronzer i maskara. Nakładam makijaż prawie codziennie i mimo że tych produktów nie jest strasznie mało to i tak trwa to tylko jakieś 5-8 minut. 




Jako pierwszy zawsze nakładam podkład. Moim ulubionym jest Affinitone z Maybelline. Nie jest jednym z tych podkładów, który nadaje efekt maski. Bardzo dobrze się go rozprowadza i ma przyjemny zapach. 


Korektor to jest dla mnie podstawa. Aktualnie używam korektora z Astor 'Perfect Stay'. Ma naprawdę dobre krycie i świetnie się wchłania. Kolejnym plusem jest jego trwałość. 


Puder Affinimat z Maybelline jest jak dla mnie świetny. W 100% spełnia swoją robotę. 


Ostatnio staram się ograniczać bronzer,a nawet go już w ogóle nie używać, ale to tylko dlatego by zaoszczędzić rano cenne minuty. Jednak jak już postanowię nałożyć bronzer to wybieram 'Natural Bronzer' z Rimmel, 


Nigdy nie maluję dolnych rzęs zwykła maskarą, ponieważ wtedy zawsze się rozmarzę. Z tego powodu używam 'Just Clear Mascara' z Miss Sporty. Działa ona prawie tak samo jak normalne czarne maskary jednak nie jest aż tak wyrazista. 


Na górne rzęsy używam moją ulubiona maskarę z Artdeco. Nadaje ona świetny efekt, a najważniejsze jest bardzo trwała. 


Jak wygląda wasz codzienny makijaż? Używacie któryś z powyższych produktów? 


7 komentarze

  1. Ja się nie maluje, nie czuje takiej potrzeby :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tego samego podkładu i też bardzo lubię w nim to, że nie daje efektu maski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki:]
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty!
    Do mojego codziennego makijażu używam jedynie tuszu do rzęs :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki, od dłuższego czasu zamierzam kupić ten sam podkład ;p
    zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty ;3 oże któryś przetestuję
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń