Made in the A.M/Purpose

niedziela, stycznia 24, 2016



13 listopada zostały wydane dwa najbardziej wyczekiwane przeze mnie albumy ubiegłego roku. Justin Bieber wydał pierwszy album po ponad rocznej przerwie "Purpose". One Direction wydali swój pierwszy album bez Zayna jak również ostatni przez przerwą- "Made in the A.M".  Trzeba przyznać, że było na co czekać. Obydwa albumy się od siebie różnią, przede wszystkim brzmienie jest odmienne. Jednak zakochałam się w obydwu tych albumach. Jeżeli ktoś kazał by mi wybrać jeden, to by była to jedna z trudniejszych decyzji mojego życia, a w ostateczności nie umiałabym wybrać. Każda piosenka ma w sobie coś urokliwego jednak ja znalazłam swoich ulubieńców.

1. Justin Bieber- Company klik

2. One Direction- History klik

3. Justin Bieber- I'll Show You klik

4. One Direction- Perfect klik

5. Justin Bieber- Sorry klik

6. One Direction- End Of The Day klik

7. Justin Bieber- What Do You Mean? klik

8. One Direction- Infinity klik

Macie swoją ulubiona piosenkę z tych albumów? 



11 komentarze

  1. jejku, kocham zarówno chłopców jak i Justina i również nie wyobrażam sobie wybierać pomiędzy dwoma tymi albumami. Obydwa mają w sobie mnóstwo cudownych brzmień, a do tego obydwa są wyjątkowe dla fanów- Justin wraca z przerwy, a 1D na nią odchodzą. Magiczne, uwielbiam:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubionej nie mam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię bardzo piosenkę Justina "love yourself" to chyba mój ulubieniec z albumu :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham Justina - Love Yourself i Sorry ♥

    its-oliwia.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love Yourself Justina i Perfect 1D to moje faworyty :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam ulubionej piosenki z pośród tych albumów.

    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko słucham tych artystów, aczkolwiek wpadły mi w ucho What Do You Mean i Love Yourself ;)

    Na swoim blogu opisuję sny, zapraszam :)
    www.and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej rzadko słucham tych artystów, ale lubię Love Yourself :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moimi ulubieńcami są Children, Love Yourself, Hey Angel oraz Never Enough

    Nowy post na blogu ¦ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten album!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń