Gwiezdne wojny VII: Przebudzenie Mocy

środa, stycznia 06, 2016

Za niedługo minie trzy tygodnie odkąd byłam w kinie na najbardziej wyczekiwanym przeze mnie filmie w 2015 roku. Mowa tutaj o nowej części Gwiezdnych Wojen. Ten kto już obejrzał ten fil dobrze wie co teraz czuje, w szczególności kiedy jest fanem tej serii. To było coś cudownego i to jedno zdanie by wystarczyło żeby opisać cały film.



Fabuła jak dla mnie naprawdę rozwinięta. Nowe wątki połączone z tym z czym spotkaliśmy się wcześniej dają świetną kombinacje. Oczywiście pojawili się tez inni bohaterowie jak Rey, Finn czy Kylo Ren, ale nie mogliśmy się pożegnać z Han Solo czy Leia. Jak to w gwiezdnych Wojnach nie mogło zabraknąć efektów specjalnych, mimo że film nie był nimi przesączony to i tak preferuję oglądanie w 2D, a nie 3D. Dla mnie całą magie tworzyły właśnie nowe postacie, których dalszego poznania już nie mogę się doczekać. Trzeba tez niestety przyznać, że niektóre momenty były przewidywalne, jednak mimo wszystko zakończenie mnie wyprowadziło z równowagi. Czemu? Przekonajcie się już sami wybierając się na najbliższy seans, bo naprawdę warto :)




Oglądaliście już najnowsza część Gwiezdnych Wojen? Jak wrażenia? Może dopiero wybieracie się do kina?


Wiktoria.

6 komentarze

  1. Baaaardzo mi się podobała ta część ! To był powrót naprawdę w wielkim stylu !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam zamiar się wybrac :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji obejrzeć :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar obejrzeć poprzednie części, ponieważ jeszcze ich nie oglądałam :P

    ophexia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń