2015

piątek, stycznia 01, 2016

Witam w 2016 roku! Kiedy jesteśmy już po świętowaniu zakończenia roku 2015 i rozpoczęcia następnego czas podsumować to co działo się przez ostatnie 12 miesięcy. Na początku zeszłego roku zrobiłam sobie listę postanowień noworocznych tak samo zrobię i w tym, ale teraz zobaczmy co  udało mi się spełnić.


Nie mogło zabraknąć postanowień związanych z blogiem. Jako cel do zdobycia wyznaczyłam sobie 8 tysięcy wyświetleń, teraz patrze na statystyki i wyświetleń jest ponad 16 tysięcy, wow. Udało mi się również zaoszczędzić trochę pieniędzy i kupić aparat fotograficzny. Nie ukrywam, że do takiego zakupu zachęciło mnie właśnie prowadzanie bloga. W fotografie jeszcze się tak nie wkręciłam ale to przyjdzie z czasem.


W 2015 roku jednym z ważniejszych dla mnie wydarzeń było ukończenie gimnazjum, jak również rozpoczęcie liceum. Musze przyznać, że te 4 miesiące w nowej szkole były najbardziej wyczerpującym ale również najlepszym czasem w moim życiu (pomijając dzieciństwo). Poznałam wielu wspaniałych ludzi (Pozdrawiam :3) i zaczęłam też być o wiele bardziej otwarta na inne osoby. 





Teraz może tak trochę z podsumowania. 


Do ważnych wydarzeń 2015 zaliczam na pewno mój bal gimnazjalny, po którym nastąpiło spontaniczne wyjście do kina na ostatnią część Hobbity. Nie mogę też nie wspomnieć o wakacjach. Pojechałam do Berlina i zwiedziłam tą część polski, w której nigdy wcześniej nie byłam.  


Ten rok też był obfity w liczne premiery filmowe. Zbuntowana, Kosogłos cz.2, Spectre czy Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy (za niedługo recenzja :3) to tylko ćwiartka tego co mogliśmy w tym roku ujrzeć w kinach, a przyszły rok zapowiada się jeszcze lepiej. 


2015 rok można zaliczyć do tych dobrych. Może nie wydarzyło się w nim mnóstwo niesamowitych rzeczy ale i tak nie było najgorzej. Ważne żeby samemu zadbać o to by 2016 był lepszy niż każdy poprzedni :) 


Co wy zrobiliście fajnego w 2015? Jakie macie plany/postanowienia na 2016?

3 komentarze

  1. super post :)
    obserwuje ♥
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie 2015 był jednym z najgorszych, oprócz niektórych fajnych wydarzeń dlatego mam nadzieję, że 2016 będzie duużo lepszy!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, ciekawe posty i śliczne zdjęcia <3 Obserwuje ! :)
    zapraszam do mnie i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz coś po sobie :) pozdrawiam i całuje :*
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń