DIY: Kula śnieżna

niedziela, grudnia 13, 2015


Kiedy zaczyna się sezon świąteczny każdy z nas przystraja swój dom, mieszkanie czy pokój. Jednak aby to uczynić nie potrzeba wielkiej choinki czy drogich ozdób, można również zrobić coś samemu. Pokaże wam jak w prosty sposób zrobić swoją własną kule śnieżna. Potrzebujecie:
-Słoik z zakrętką lub szklankę z pokrywką,
-figurkę np. mikołaja, aniołka itp.,
- klej kropelkę,
-brokat,
-kartkę papieru białego lub kolorowego i dziurkacz,
- chusteczkę higieniczną,
-kawałek ozdobnego materiału,
-wstążkę,
-wodę,
-gumkę recepturkę.


Na samym początku do zakrętki lub przykrywki przyklej swoją figurkę. Pamiętaj, żeby upewnić się że klej wysechł i figurka mocno przylega do zakrętki. 
Następnie weź kartkę i za pomocą dziurkacza wytnij różne wzory. Jeżeli chcesz to możesz pominąć ten ruch. Potem wsyp odrobinę brokatu do szklanki. 

Nalej do szklanki wody, ale nie do pełna.
Następnie zakręć słoik i upewnij się, że zrobiłeś to dokładnie, aby nie wylała się woda.


Na zakrętkę nałóż chusteczkę a następnie ozdobny materiał i załóż na to gumkę recepturkę. 




Wokół gumki zawiąż wstążkę i gotowe.  



Wykonanie takiej ozdoby jest bardzo łatwe i wbrew pozorom ni zajmuje wiele czasu. 



Robiliście kiedyś taką kulę śnieżna? Jak przystrajacie swój dom na święta?

19 komentarze

  1. Pamiętam że robiłam :D A pokój zazwyczaj przystrajam lampkami, świeczkami i ozdobnymi łańcuchami! :)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, ale super! Nie wiedziałam, że taką kulę można zrobić samemu :) Cudowna jest!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja narazie mam tylko lampki w pokoju ale cudnie wyszła ci ta bombka !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wpis!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt świetny, chyba sama spróbuję taką kulę zrobić :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Robiłam kiedys taką kulę, ale po dwóch miesiącach brokat się "zlepiał", więc nie jest to ozdoba na kilka świąt :D Buziaki!:*

    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko dziewczyno genialny pomysł! Myślę, że za rok gdy będę miała więcej czasu to go wypróbuję. Ja kocham mieć świeczki w takich fajnych ozdobnikach z motywem świąt oraz tradycyjnie światełka :) Obserwuję ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to uroczo wygląda...
    Ale myślę, że nie mam na tyle sprawnych rąk by to zrobić.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niegdy takiej nie robiłam, ale chyba spróbuję :) Ja przystrajam lampkami :>


    MÓJ BLOG KLIK
    zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiałam takie coś w dzieciństwie. Pamiętam, mogłam pół dnia spędzić przewracając tą kulkę w góre i w dół, żeby ten brokacik latał. A zrobić takie coś samemu, ojaa!
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju jak ślicznie Ci wyszło kochana! Masz talent.

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  13. takie proste, a tak urocze :)
    doundone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega śliczne!
    zapraszam do mnie
    http://flowers1410.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Diy :) super ozdoba
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne Diy :) Zapraszamy do siebie :) http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku jaka cudowna notka !
    będe zaglądać tutaj częściej !
    obserwuję ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń