#5 Faves

czwartek, grudnia 24, 2015

  "Nie jestem człowiekiem, którym byłem. jestem człowiekiem, którym będę."-Lauren Bacall 


1. Filmik

YouTube Rewind: Now Watch me 2015


2. Piosenka

Selena Gomez- Hand to myself



3. Zdjęcie


4. Konto

Uwielbiam oglądać zdjęcia, a w szczególności te na tumblr. Ostatnio znalazłam tam niesamowity blog MEDINA. Radze zajrzeć, ponieważ można tam znaleźć wiele inspiracji.  


5. Blog

Tym razem o blogu, który już pewnie większość z was wie, a mowa o Just Say Hei. Czytam go już bardzo długo i naprawdę jest niesamowity, bardzo lubię tez zdjęcia, które są tam publikowane. Radzę zajrzeć :) 


Korzystając z okazji chciałbym też życzyć Wam wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego narodzenia oraz szczęśliwego nowego roku, aby wszystkie wasze marzenia się spełniły. 


Wiktoria.

10 komentarze

  1. Hands to myself to cudowna piosenka :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ostatnio też pochłonął tumblr, zawsze przed świ,ętami :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię tą piosenkę ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę Seleny ! Piękne jest co zdjęcia, które wrzuciłaś i bardzo fajne blogi :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo nie znałam wcześniej tej piosenki. :P
    Udanego Sylwestra! :D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. udanego sylwestra i szczesliwego nadchodzacego roku :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei nie przepadam za Tumblr, używam go tylko do przechowywania zdjęć. Za to uwielbiam Weheartit!
    Nie słyszałam o tym blogu, wędruję prosto na niego, skoro go polecasz :)
    buziaki, udanego Sylwestra! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń