Spectre

wtorek, listopada 10, 2015





Od premiery poprzedniej części minęło trzy lata. Na filmie "Skyfall" byłam w kinie  i po seansie byłam zachwycona. Po obejrzeniu "Spectre" stwierdzam, że jestem w niebie. Obydwa filmy trzeba przyznać, że są bardzo dobre, jednak ten nowszy dla mnie miał więcej uroku w sobie.  Fabuła jest  rozbudowana jak w każdej, jednak w tej jest bardzo ciekawy główny wątek.


James Bond ma do rozwikłania kolejną zagadkę. Tym razem, ktoś mu przy tym pomoże. Jednak nadal nie będzie tak łatwo i bezpiecznie. Jak zawsze jest dużo akcji i efektów specjalnych, ale mimo tego film ogląda się naprawdę bardzo przyjemnie.  Czeto sceny są przenoszone w rożne miejsca co nadaję różnorodności. Co chwile przedstawiane są nowe fakty, tak aby zachęcić osobę oglądającą do samodzielnego rozwikłania tajemnicy. Pojawia się też dużo rzeczy związanych z przeszłością Bonda. Oczywiście nie mogło też zabraknąć wątku miłosnego, który był dla mnie trochę zaskakujący, jak obejrzycie to zrozumiecie. Trzeba tez wspomnieć o cudownej obsadzie. Niestety to jest ostatni występ Daniela Craiga jako Jamesa Bonda, jednak i tym razem spisał się on niesamowicie. Pojawiła się też wiecznie młoda Monica Bellucci. W postać złego charakteru wcielił się Christoph Waltz, a piękną dziewczynę bonda zagrała Lea Seydoux.


Reasumując, film mnie zachwycił i nadal jestem pod wrażeniem, szczególnie czołówki podczas, której miałam ciarki na placach. Polecam każdemu udać się do kina na Spectre, ponieważ naprawdę warto.



Należy też wspomnieć, ze za soundtrack do tego filmu był odpowiedzialny Thomas Newman, który zrobił naprawdę świetną robotę,a promującą piosenkę stworzył Sam Smith.







Widzieliście już najnowszą część Jamesa Bonda? Wybieracie się może do kina na ten film? 

Wiktoria.

7 komentarze

  1. Gdyby nie zawody z piłki ręcznej, pojechałabym na ten film w ten czwartek :)
    ~ ~ ~ ~ ~ ♥ I'm Dollka BLOG ♥ ~ ~ ~ ~ ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie byłam w kinie na Bondzie ale napewno pojde !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście ze sie na to wybieram ! Nie mozna przegapic tej okazji :)

    zapraszam na nowy post :)
    | http://magdelblog.blogspot.com/2015/11/ootd-5-zakiet-z-azteckim-wzorem.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. Chyba wybiorę się na ten film! ;)
    Obserwuję!
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie przepadałam za tym filmem, ale słyszałam, że ta część jest bardzo dobra, więc kto wie może i ja się wybiorę do kina. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc bardziej podobał mi się Skyfall, bo był bardziej psychologiczny niż film akcji ale ten też niezły :)
    buziaki, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń