Repertuar listopada

sobota, listopada 07, 2015

1. Crimson Peak. Wzgórze krwi.

Premiera:
-Świat:9 października 2015 r.
-Polska: 23 października 2015 r.
Gatunek: Horror
Reżyseria: Guillermo del Toro
Zwiastun:klik
"Po rodzinnej tragedii młoda pisarka (Mia Wasikowska) trafia do mrocznego domu, którego ściany pamiętają duchy przeszłości, a jej nowy mąż - sir Thomas Sharpe (Tom Hiddleston) nie jest tym, za kogo się podawał. Rzecz dzieje się w mrokach XIX wieku, w zimnym, górzystym hrabstwie Kumbria."
Mimo, że nie oglądam horrorów to na ten się chyba skuszę. Po zwiastunie, zarys fabuły wydaje się być naprawdę interesujący. Poza tym Tom Hiddleston- jeden z moich ulubionych aktorów, gra w tym filmie tajemniczą postać.




2.Sufrażystka

Premiera:
-Świat: 7 października 2015 r.
-Polska: 6 listopada 2015 r.
Gatunek: Dramat
Reżyseria: Sarah Gavron
Zwiastun: kilk
"Bez tych kobiet historia potoczyłaby się inaczej. Sufrażystki. Wyzwolone, silne kobiety, które domagały się praw - wyborczych, moralnych, obywatelskich. Najpierw publicznie lekceważone i wyśmiewane, później uznane za zagrożenie dla świętości rodziny, honoru mężczyzn i porządku świata, a nawet praw boskich. Aresztowane, napiętnowane, więzione. To ich walka w końcu XIX i na początku XX wieku doprowadziła do przyznania im praw wyborczych. To ich walka zmieniła historię XX wieku, rozpoczynając ruchy emancypacyjne i przemiany społeczne."

3. Spectre 

Premiera:
-Świat: 26 października 2015 r.
-Polska: 6 listopada 2015 r.
Gatunek: Sensacyjny
Reżyseria: Sam Mendes
Zwiastun:
"James Bond stara się odkryć prawdę dotyczącą złowrogiej organizacji WIDMO. Kluczem do tego jest tajemnicza wiadomość z przeszłości 007."
Nareszcie doczekaliśmy się kolejnej części Bonda. Ja już wczoraj ją obejrzałam. także najbliższy post to będzie recenzją, więcej nie zdradzam, a Was zachęcam do obejrzenia.



4. Igrzyska Śmierci: Kosogłos cz.2


Premiera:
-Świat: 18 listopada 2015 r.
-Polska:  20 listopada 2015 r.
Gatunek: Akcja, Sci-Fi
Reżyseria: Francis Lawrence
Zwiastun:
"Katniss Everdeen oraz mieszkańcy 13. dystryktu próbują wygrać wojnę domową między autokratycznym Kapitolem a Dystryktami Panem."

Ostatnia część tak wielkiej ekranizacji Igrzysk Śmierci. To jest film, na który muszę się obowiązkowo wybrać. Chyba nie tylko ja jestem ciekawa jak to wszystko się zakończy. Liczę na to, że znajdą się też takie sceny, które mnie naprawdę zaskoczą i mam tutaj na myśli nie tylko fabułę ale także efekty specjalne. 









Na który film wy czekacie najbardziej? Może byliście już na którymś z nich w kinie, jak wrażenia?



Wiktoria.











3 komentarze

  1. Ja już nie mogę doczekać się Igrzysk Śmierci ! <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wybrać się na Kosogłosa :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na Kosogłosa <3 jak jedna z wielu. Gdy rezerwowalam bilety do kina na maraton w dzien w którym zaczeła sie przedsprzedaz juz cała sala była prawie pełna :o/K

    OdpowiedzUsuń