Kosogłos cz.2

niedziela, listopada 29, 2015

Kosogłos cześć 2 to ostatnia ekranizacja książek Suzanne Collins z serii "Igrzyska Śmierci'. Na dwóch poprzednich częściach również byłam w kinie, jednak moje odczucia były odrobinę inne.




Peeta jest nieobliczalny, a jego jedynym  pragnieniem jest śmierci Katniss. Ta natomiast musi zmierzyć się z wieloma trudnościami wiążącymi się z jej misją, czyli zabiciem prezydenta Snow. Każdy ruch głównej bohaterki kontrolowany jest przez prezydent Coin. Coraz częściej w Katniss zaczyna się odzywać sumienie. Zaczyna się marsz na Kapitol. Małe oddziały starają się dotrzeć do willi prezydenta, w tym Katniss, Gale, Peeta czy Finnick. Przeprawę utrudniają liczne pułapki rozmieszczone przez władze. Nie każdemu uda się dotrwać do końca. Będą momenty przygnębiające, przerażające czy dezorientujące, jednak zakończenie jest prawie oczywiste.

W filmie po raz kolejny wystąpili: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Donald Sutherland, Julianne Moore czy Sam Claflin. Gra aktorkska jak w każdej częsci była na wysokim poziomie. Jednak w tym filmie znajdzie się kilka minusów. Przede wszystkim było widać, że jest to kręcone pod publikę i po to aby zdobyć jak największy zysk. Nie mówię, że w innych częściach tak nie było, jednak nie było to aż tak widoczne. Jestem tez niezadowolona z tego jak przedstawiono śmierć niektórych z bohaterów. Smutne jest to. że na moment w którym żegnamy się z bohaterami, z którymi zdążyliśmy się związać poświęcono tak mało czasu. Nie mam tutaj na myśli tego, że reżyser powinien poświęcić pół godziny filmu, na to aby uczyć śmierć postaci, tylko trochę więcej czasu niż dwie sekundy. Wiem też, że sposób w jaki przedstawiono moment śmierci niektórych bohaterów różni się od tego jak było w książce. W kilku momentach film był przewidywalny, a zakończenie, którego mieliśmy się nie spodziewać było do przewidzenia.



Mimo kilku minusów film uważam za dobry, chociaż na zakończenie liczyłam na coś lepszego. Smutno, że to już koniec filmów z niesamowitą Katniss i Peeta, ale dla pocieszenia doszły mnie słuchy, że ma powstać film, który będzie ukazywał Igrzyska, w których udział brał Haymitch. Ten pomysł mi się podoba i liczę na jego realizację.


Oglądaliście "Kosogłos cz. 2"? Czy rzeczywiście nie spodziewaliście się takiego zakończenia? 



Wiktoria.


25 komentarze

  1. Oglądałam i spodziewałam się że będzie takie zakończenie:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam pierwszą część i strasznie mi się podobała, mam zamiar pójść na drugą część
    http://vicchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam ani pierwszej, ani drugiej części, ale jeśli zajdę czas to obejrzę, a a drugą poczekam aż będzie możliwość obejrzenia w internecie. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram się na nią do kina :3
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajnego bloga, pieszesz bardzo interesująco aż z chęcią chce się czekać na kolejne posty :) !
    ja juz obserwuje i licze na to samo ;)
    zapraszamy do mnie nowy post :
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam pierwszą część i bardzo mi się spodobała. Muszę się obejrzeć drugą!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mialam isc na to do kina, ale nie wiem czy w koncu pojde:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra była dziś na tym w kinie :) Ja nie wiem o czym to jest :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy film ! :)
    Co powiesz na obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie oglądałam nawet 1 części, ale moja przyjaciółka jest totalną fanką i już wszystko wiem o tym filmie hahahah :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten film! tak to bardzo smutne że musimy się z nimi pożegnać ! Na szczęście możemy obejrzeć je jeszcze raz w internecie!
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie cały czas zbieram się na pójście do kina. uwielbiam Igrzyska i jestem ogromnie ciekawa tej części. Zwiastun świetny, a Twoja recenzja bardzo przydatna- słyszałam właśnie od znajomych, że śmierć bohaterów ukazana w średni i znacząco różniący się od książki sposób.

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam i oglądałam wszystkie części. Szkoda, że tej ostatniej jeszcze nie. :/
    Zapraszam do mnie! :)
    http://canevautrien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie czytałam książkę więc wszystkiego się spodziewałam, ale film był naprawdę super ! mimo wszystko moją ulubioną częscia będzie już na zawsze 2 część

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Post jest świetny :D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam żadnej cześci ale w końcu może to zmienie ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/spotkanie.html
    Na moim blogu nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niebawem koniecznie muszę obejrzeć tą najnowszą część :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. szczerze mówiąc to nie przepadam za igrzyskami śmierci, więc trudno mi się wypowiedzieć na ten temat. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze nie oglądałam, muszę w końcu obejrzeć :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam wszystkie części ,w kinie nie byłam tylko na pierwszej,ale obejrzałam film w domu jak również przeczytałam wszystkie książki , ciężko było mi niektóre rzeczy zwizualizować podczas czytania... Wiem na pewno,że film był dobrze zrealizowany , nie mogłam pogodzić się ze śmiercią Finnicka (mam nadzieję,że nie zespojleruję za bardzo ;P) ....Co do śmierci jej siostry ...było to do przewidzenia ,jak z resztą większość zdarzeń ,nawet koniec filmu :)
    Zastanawiam się czy również nie wypowiedzieć się na moim blogu ...:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam wszystkie części. Oczywiście wiedziałam bez czytania książki, że wszystko się skończy dobrze. Nie mniej jednak uważam, że ostatnią scenę twórcy mogli sobie darować, a główna bohaterka była kreowana aż do bólu na "dziewczynkę , która przeżyła". Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cały czas wybieram się do kina i mi się to nie udaje z powodu braku czasu. Uwielbiam tę serie i nie mogę się doczekać kiedy obejrzę ostatnią część :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oglądałam i świetny jest :)
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń