Batiste

piątek, listopada 13, 2015

Ten produkt często pojawiał się w przeróżnych filmikach na amerykańskim yt i był on tez bardzo ceniony, dlatego sama postanowiłam go kupić. Mowa o suchym szamponie batiste. Zdecydowałam się na "Bright&lively floral essences". Jednak moje odczucia nie są zbyt dobre.



Szampon mnie nadaję włosom pożądanej objętości, czyli nie wykonuję swego głównego zdania. Pozostawia po sobie jedynie znikomy zapach i to jest jego jedyne działanie.  Do zakupu zachęca naprawdę piękny wygląd, jak dla mnie to jest jedyna rzecz, którą może on zaoferować- ładny wygląd na półce. Uważam, że nie jest on wart swojej ceny, która wynosi około 15/20 zł zależy od pojemności. Może inne szampony z tej firmy są lepsze jednak wątpię żebym kolejny raz w nie zainwestowała.



Jakie są wasze odczucia o tych szamponach? Zasługują na swoją popularność?


Wiktoria.


25 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uzyłam suchego szamponu lecz nie z tej firmy, mój spełnił moje oczekiwania :))
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś ten szampon, ale mi się nie sprawdził :/

    mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie używałam ;)

    w wolnej chwili gorąco zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wedlug mnie sa troszke drogie jak na suchy szampon ale moze kiedys sie skusze
    www.sm4rowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji tego szamponu używać ;)
    Obserwujemy?
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te szampony :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam suchego szamponu z tej firmy, ale w każdym bądź razie nie przepadam za suchymi szamponami w ogóle.
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tego szamponu nie używałam ale słyszałam same pozytywne opinie, aż do teraz.. :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie uzywalam:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam szamponu suchego z batiste, chociaż wyglądem kusił mnie wielokrotnie. Z reguły wybieram tańcze szampony z Sayosa , bardzo je lubię :)

    Zapraszam na nową odsłonę mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za suchymi szamponami, niestety moje włosy często się przetłuszczają i nic im to nie pomaga, skazana jestem na codzienne mycie ich jeśli chcę aby wyglądały ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam własnie na półce ten sam ale wiśniowy. I nie polecam go. Poprawia jakoś włosów dosłowie na jakies pólł godziny. Potem jest to samo :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wypróbowałam ten podstawowy i byłam z niego całkiem, całkiem zadowolona. Jednak jakbym miała ponownie wybrać, zdecydowałabym się na inną firmę.
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tym szamponie, ale nie miałam okazji jeszcze go wypróbować.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i bardzo go lubię :) może nie daje takiego push upa, ale i tak jest jak dla mnie cudowny!

    Wróciłam na bloga! Zobacz jak teraz u mnie jest. :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo słyszałam o nim, w końcu muszę go wypróbować! :D
    http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o takim szamponie! :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o nim xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zastanawiałam sie nad kupnem ale w koncu zrezygnowałam
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Koleżanka na wakacjach dała mi go wypróbować i byłam mega zadowolona dlatego potem kupiłam swój :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń