Urodziny bloga/KONKURS cz.1

wtorek, października 13, 2015

Przywiązałam się do tego bloga i prowadzę go już od roku, ale jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło żebym tak długo myślała nad tym jak zacząć posta, bo w końcu co mogę napisać? Nie chce pisać tego co każdy z tej okazji, ale nie wiem też co innego można by. Na pewno muszę przyznać, że jestem z siebie dumna. Posty pojawiają się na blogu dosyć regularnie, w przeciągu roku zdarzyła mi się tylko jedna dłuższa przerwa i cały czas staram się wymyślać coś nowego. Jestem też dumna z tych co czytają, ponieważ zdaję sobie sprawę że moje posty nie są z górnej półki, a jednak niektórzy poświęcali na nie swój czas.



KONKURS

Z tego, że to są urodziny to czas na prezenty, dla was. Jak już wspomniałam najczęściej na moim blogu pojawiają się posty o tematyce filmowej, dlatego postanowiłam podarować wam dwa niesamowite filmy na DVD. "Dawca Pamięci" oraz "Poradnik pozytywnego myślenia", jeżeli ich nie znacie to możecie przeczytać recenzje na tym blogu. Wystarczy, że w kategoriach wejdziecie w "filmy i seriale".

Zasady konkursu są proste.
1. Musisz być obserwatorem mojego bloga. 
2. W komentarzu musicie pozostawić:
 Imię i nazwisko:
e-mail:
Link do bloga:
zamieszczony banner: Tak/Nie
3. Jeżeli chcesz mieć większą szanse na wygraną to zaobserwuj mnie na instagramie (@shadowbey)
*Wstawianie banneru nie jest obowiązkowe jednak zwiększa to szanse na wygraną.
*Jeżeli w konkursie nie weźmie udziału przynajmniej 15/20 osób konkurs zostanie anulowany. 

Konkurs trwa od 13.10 do 01.11, Wyniki zostaną podane zapewne 02.11 

POWODZENIA!





ShadowBey

Skąd się wzięła ta nazwa? "Shadow" pochodzi od "Shadow Hunters", czyli Nocni Łowcy. Może wiecie, albo i nie, ale jestem wielką fanką serii Darów Anioła, a tam Nocni Łowcy występują w głównych rolach. "Bey", czyli Beyonce, słucham jej od małego i jej muzyka jest moją ulubioną. Właśnie tak powstał pomysł na nazwę bloga.


Nigdy nie miałam konkretnego pomysłu co może się tutaj pojawiać, ale jak może zauważyliście są tutaj przede wszystkim recenzje, najczęściej filmów. Powstały dwie serie o takowej tematyce: "Repertuar miesiąca" i "Tydzień Filmowy", także jeżeli szukasz filmów jakie możesz oglądnąć to dobrze trafiłeś, na pewno coś tutaj dla siebie znajdziesz :)

Patrząc na moje starsze posty i te już nowsze mogę zauważyć diametralną różnice. Mój styl pisania się ogromnie rozwiną, chociaż nadal wiem, że jest nad czym popracować. To moje rozwijanie się w tej kwestii zawdzięczam również blogowi, ponieważ regularne pisanie mi pomogło, aby było coraz lepiej. W malutkim stopniu też rozwinęłam moje umiejętności informatyczne. Nauczyłam się robić wygląd bloga, który mi się  osobiście podoba, a łatwo nie było.



Za parę dni pojawi się również drugi konkurs, także bądźcie czujni.

Dziękuje za ten rok i liczę na wiele kolejnych :) 

23 komentarze

  1. Wytrwałości w prowadzeniu bloga i prowadz go dalej :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Wytrwałości i przede wszystkim weny twórczej ;) Powodzenia wszystkim w konkursie

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!Życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu!:*
    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w linki pod ciuchami? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ! Mam nadzieję, że kolejny rok będzie tak samo wspaniały, bo przyznam bardzo lubię Twojego bloga i Twój "kącik filmowy" <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/09/haul-cndirect-przeglad-sklepu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. - Kasia Dłutowska
    - kasiadlutowska99@wp.pl
    - barry-lives.blogspot.com
    - bloga oczywiście obserwuję ;)
    - instagrama obserwuję jako kasiulka9

    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne posty ! Cudowny blog ! Nie rezygnuj z niego :) Zapraszam do mnie - http://olciaa-03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wytrwałości w blogosferze!
    Świetny pomysł na konkurs! Życzę wszystkim powodzenia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę powodzenia wszystkim ;)


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci dalszych sukcesów ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwałości i życzę jej jeszcze więcej! Ja również niedawno obchodziłam rocznicę bloga. Wspaniałe uczucie, prawda? :)

    ✿ Kochać Znaczy Blogować - klik! ✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozostaje życzyć wytrwałości w dalszym blogowaniu!

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia wszystkim ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulację :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roku prowadzenia bloga, teraz już będzie tylko z górki. Ja niedawno obchodziłam swoją trzecią rocznicę :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości oraz samych sukcesów! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Spoko ja tez czasem nie wiem jak zacząć posta, mimo, że długo myślałaś to i tak ci świetnie wyszło. Zaobserwowałam, mam nadzieje, że wpadniesz na mój <3
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń