Repertuar października

sobota, października 03, 2015

1. Chemia





Premiera:
-Polska-  2 października 2015
-Świat- 4 lipca 2015
Reżyseria: Bartosz Prokopowicz
Zwiastun: klik
"Inspirowana prawdziwymi wydarzeniami opowieść o niezwykłej miłości dwójki młodych ludzi balansujących na granicy życia i śmierci, miłości i szaleństwa. To opowieść o niezwykłym uczuciu, dojrzewaniu i poszukiwaniu własnej tożsamości. O miłości silniejszej niż strach. O tym, że warto kochać tak, jakby jutra miało nie być. Film powstał na kanwie wydarzeń z życia Magdy Prokopowicz – założycielki Fundacji Rak'n'Roll." 

Polska produkcja opowiadająca o historii prawdziwej miłości. Zwiastun dla mnie jest bardzo poruszający i zachęcający do tego, aby poznać co się tak naprawdę stało z tymi bohaterami. Do kina się pewnie nie wybiorę na ten film, ale z chęcią obejrzę.

2. Praktykant 




Premiera:
-Polska- 2 października 2015
-Świat-  24 września 2015
Gatunek: komedia,
Reżyseria: Nancy Meyers
Zwiastun: klik
"Robert De Niro gra w filmie Bena Whittakera, 70-letniego wdowca, który odkrył, że emerytura nie jest wcale taka wspaniała. Dlatego wykorzystuje nadarzającą się okazję, aby wrócić do aktywnego życia i zatrudnia się jako starszy stażysta w redakcji strony internetowej poświęconej modzie, założonej i prowadzonej przez Jules Ostin (Anne Hathaway)."

Zwiastun do tego filmu widziałam już bardzo dawno. Ten film wydaję się być taki lekki, przyjemny do oglądnięcia, muszę jednak przyznać, że najbardziej zachęca on obsadą.






3. The Walk. Sięgając chmur. 





Premiera:
-Polska- 9 października 2015
-Świat- 25 września 2015
Gatunek: dramat
Reżyseria: Robert Zemeckis
Zwiastun: klik

"Historia francuskiego artysty Philippe'a Petita, który w 1974 roku przeszedł po linie między wieżami World Trade Center."

Kiedy oglądałam zwiastun tego filmu stwierdziłam, że dawno nie towarzyszyło mi takie uczucie. Nie umiem go dokładnie określić, był to zachwyt, zdumienie i zaciekawienie. Ten film na pewno zostanie prze zemnie obejrzany.



4. Pakt z diabłem





Premiera:
-Polska- 16 października 2015
-Świat- 4 września 2015
Gatunek: dramat, kryminał
Reżyseria: Scott Cooper
Zwiastun: klik
"Oparta na faktach historia James'a Bulgera (pseudonim "Whitey"), brata senatora oraz najbardziej bezwzględnego i brutalnego przestępcy w historii południowego Bostonu, który został informatorem FBI, aby pozbyć się mafijnej rodziny, działającej na jego terenie."

Johnny Deep w trochę odmiennej wersji, główny atut tego zwiastuna. Liczę, że w tym filmie nie zabraknie napięcia i tajemnicy trzymającej w napięciu, ponieważ brakuję mi tego w zapowiedzi filmu. 




Jaki jest ostatnio obejrzany przez was film? Na który z tych filmów czekacie najbardziej?



Wiktoria







***Moja nieobecności tutaj wynosi jakieś dwa tygodnie. Jest to jedna z moich najdłuższych przerw, ale nie myślcie, że to tak specjalnie, albo zostało to zaplanowane. Nie myślałam, że szkoła pochłonie, aż tyle czasu. to ile musiałam się przez ten miesiąc uczyć to był dopiero początek, dlatego nie zdziwcie się jeżeli te przerwy będą występowały coraz częściej. Z góry Was przepraszam.***

5 komentarze

  1. Wczoraj byłam w kinie na "Chemia".Naprawdę piękny film. Polecam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam co ostatnio oglądałam ale teraz najbardziej chce zobaczyć pozycje 1. i 2. z twojej listy :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najchętniej zobaczyłabym chyba Praktykanta :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam niestety żadnego z tych filmów ale bardzo chętnie zobaczyłabym "The Walk. Sięgając chmur. "

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ! Nigdy nie widziałam żadnego z tych filmów, ale z chęcią bym je obejrzała. Zapraszam do mnie - http://olciaa-03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń