Post promujący/ KONKURS cz.2

sobota, października 24, 2015

Niedawno ja i moją przyjaciółka z bloga Słownik Sztuki obchodziłyśmy pierwsze urodziny naszych blogów. Z tej okazji zorganizowałyśmy konkursy- u mnie można wygrać filmy, a u Korneli książki. Jednak zdecydowałyśmy się zrobić coś jeszcze. W drugim konkursie będzie można wygrać post promujący na obu naszych blogach, który będzie opublikowany przez 2 miesiące. 

Oto zasady:

1. Musisz być obserwatorem mojego i Korneli bloga.
2. Obserwuj nasze instagramy: @shadowbey i @bookishpolish
3. Jeżeli chcesz dodaj banner.



W komentarzu pozostaw takie zgłoszenie:

1. Obserwuję bloga.
2. e-mail.
3. Banner: Tak/Nie.
4. Link do swojego bloga.

Konkurs będzie trwał od 25.10 do 15.11.



Życzymy wszystkim powodzenia!

4 komentarze

  1. Powodzenia wszystkim i powodzenia w prowadzeniu bloga! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle, ze wezmę udział, ale to jak już będę na laptopie! Teraz życzę powodzenia wszystkich, którzy biorą udział :)
    http://vicchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia wszystkim :) Śliczny design bloga ! :*
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń