"Girl Online"

sobota, października 31, 2015

O tej książce było naprawdę głośno. Mi jej przeczytanie niestety zajęło trochę czasu. Książka autorstwa Zoe Sugg pt.:"Girl Online" z początku była dla mnie bardzo nudna. Jednak potem akcja bardzo szybko się rozwinęła.

Penny jest normalna nastolatką, która jak każdy człowiek ma jakieś problemy. Pewnego dnia wyjeżdża wraz z rodzicami do Nowego Jorku gdzie poznaje tajemniczego Noah. Miedzy czasie główna bohaterka wszystkie swoje przeżycia opisuję na blogu pod nickiem "Girl Online". Jedna rzecz może sprawić, że tożsamość Penny zostanie ujawniona. Jej ataki paniki nie pomagają tak samo jak jej najlepszy przyjaciel.


Jest to niby taka zwyczajna książka, ale jednak takie cudowna. Mnie nauczyła, że nie można myśleć o zdaniu każdego, bo nie dla wszystkich będziesz idealna. Jeżeli będziesz miała wokół siebie osoby, które Cie kochają to pokonasz każdą przeszkodę.


Nie mogę się doczekać, aż będę mogła przeczytać kolejną część :)



Co wy myślicie o książce "Girl Online"? Czekacie na następną część?

Wiktoria

8 komentarze

  1. Ja chyba z pół roku zabieram się za jej przeczytanie haha ;*
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam girl online ! Starsznie się cieszę, że juz za kilka dni kolejna część :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą książkę i już nie mogę się doczekać drugiej części! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej książce, ale nie jest w moim typie i nie ciągnie mnie do niej ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jej jeszcze:)
    Widzę świetny pomysł na dekoracje pokoju, ulotki z filmów(?) haha:)


    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jej nie czytałam :( ale mam zamiar!

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  7. *,* jestem nowa, zapraszam :3 wpadaj!!
    patox.blog.pl

    OdpowiedzUsuń