Nowe sezony

niedziela, września 20, 2015

Uwielbiam jesień z wielu powodów. Jest ładna kolorystyka na zewnątrz, wieczory robią się coraz przytulniejsze, mogę już nosić moje ulubione grube swetry, a przede wszystkim powracają seriale. Muszę przyznać, że przez szkołę niektóre odcinki oglądam dopiero wtedy kiedy trafi się długie wolne, jednak na początku staram się oglądać na bieżąco. Jak na razie czekam na dwie wielkie premiery.

1. American Horror Story: Hotel

Premiera tego sezonu ma się odbyć 7 października i naprawdę nie mogę się jej doczekać. Pierwszy i trzeci sezon bardzo przypadł mi do gustu, drugi i czwarty już nie. Dla mnie właśnie ten czwarty sezon to porażka, co prawdą nie oglądnęłam go całego tylko te pierwsze odcinki jednak od początku mi się nie spodobał. Mam nadzieje, że nowy sezon 'Hotel' będzie tak dobry jak trailer go zapowiadający. Zapowiedź bardzo, ale to bardzo przypadła mi do gustu. Historia zapowiada się ciekawie. W tym sezonie będziemy mogli zobaczyć również świetną obsadę, najwięcej było słychać o tym że ma się pojawić Lady Gaga, co moim zdaniem może stać się pozytywnym aspektem tego sezonu. 


Trailer-klik




Polecam również piosenkę z zapowiedzi sezonu, dla mnie jest ona genialna. 



2. The Vampire Diaries



Zakończenie szóstego sezonu było dla mnie bolesne. Od serialu odeszła jedna z głównych aktorek, a co za tym idzie postać Eleny Gilbert niestety znika. Było wiele pożegnań i wspomnień przez, które niestety nie zabrakło łez. Tak to już bywa, kiedy przywiązujesz się do jakiejś historii i poznajesz ją już od paru lat i naglę główny bohater ma odejść. Mam nadzieję, że z powodu utraty tak wspaniałej aktorki/postaci serial nie stanie się gorszy, wręcz na odwrót. W poprzednim odcinkach nazbierało się wiele ciekawych problemów oraz wątków. teraz tylko żeby zostały one fajnie rozwinięte i po sprawie. Po zwiastunie już widać, że będzie ciekawie i odrobiny dreszczyku emocji nie zabraknie. 
Premiera odbędzie się 8 października. 






Jakie wy oglądacie seriale? Też czekacie z utęsknieniem na premiery nowych sezonów?


Wiktoria

15 komentarze

  1. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chciałabym oglądać seriale, ale zupełnie nie mam na nie czasu

    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. O uwielbiam je !;))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odliczam niecierpliwie dni do nowego sezonu AHS, czuję że to będzie jeden z najlepszych. Czekam też na drugą część teen wolf, ale to dopiero w styczniu.

    dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czekam na Pamiętniki! :)
    https://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie oglądam ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę się doczekać 5 sezonu AHS <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, bo AHS już się nie mogłam doczekać! Tak samo jak jest już Faking it, więc moje życie jest kompletne! :D
    Buziaki!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też lubię seriale :)

    wpadnij też do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio skończyłam 6 sezon TVD i czekam na kolejny, dość ciekawie się zapowiada ;)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z utęsknieniem czekam na moją ukochaną setkę (the 100) :)
    Wiesz, że czytam regularnie;) Sara

    OdpowiedzUsuń
  12. American Horror Story - najlepszy serial pod słońcem! <3
    Według mnie pierwszy sezon był najlepszy. c;

    Zapraszam, dopiero zaczynam:
    http://seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne posty na prawdę ! Mega blog ! Zapraszam do mnie - http://olciaa-03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń