#4 Faves

środa, września 02, 2015



"Dzisiaj jest pierwszy dzień reszty twojego życia"- Dale Carnegie


1. Filmik

Na ten kanał natknęłam się niedawno. Kiedy zobaczyłam, że Karlie Kloss zaczęła nagrywać na YouTube to muszę przyznać, byłam zdziwiona. Jej filmiki są bardzo fajne i nie jest tak, że pojawia się jeden na pół roku tylko jakaś tam aktywność istnieje. 



2. Piosenka

DJ Snake, AlunaGeorge - You Know You Like It (Audio)


4. Zdjęcie


5. Konto

Od pewnego czasu obserwuję na instagramie pewne konto- hagow. Publikowane tam zdjęcia zapierają dech w piersi, nie wiem co mogę więcej napisać tam trzeba po prostu zaglądnąć.

Intersect  #6ixwalks #thecreatorclass #torontotravels #DiscoverON @ontariotravel #highsnobiety #peoplescreatives #aov



6. Blog

Tym razem polecę wam blog JTERE. Bardzo lubię jak wyglądają zdjęcia na blogu Justyny, to jak zestawia ze sobą rożne ubrania i tworzy świetne stylizacje, a przede wszystkim to jak pisze. Zajrzyjcie do niej!



Wiktoria.
















10 komentarze

  1. ciekawy post :* <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten instagram co pokazałaś i zdjęcia, wow! :)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, a instagram mega! Obserwuję :D
    Dużo wspomnień z wakacji? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie: Mój Blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny instagram! I te zdjęcia.. Cudowne! ♥ Świetny post♥
    Mam nadzieję, że zajrzysz!:) zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten instagram jest świetny!!! ;) Życzę ci sukcesów w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/08/pastel-blue.html zapraszam na mojego bloga!! Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście, świetne zdjęcia na tym instagramie :o
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twoj design na blogu omg <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajni ulubieńcy! A na bloga zaraz zajrzę :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń