Workout Routine No.2

czwartek, sierpnia 13, 2015

Około 8 miesięcy temu napisałam posta na ten sam temat i od tego czasu jest on najpopularniejszym postem na moim całym blogu (klik). Zważając na to, że od tamtego czasu moje workout'y się zmieniły postanowiłam odświeżyć ten post.

Na początku wakacji znalazłam na YouTube pewien interesujący kanał- blogilates. Prowadzi go Cassey Ho mieszkająca w USA. W tym kanale zachwyciły mnie trzy rzeczy.


1. Twój plan, twój trener, twój sukces.

Każdego miesiąca Cassey publikuje na swoim blogu (klik) nowy kalendarz. Przedstawia on Twój własny program ćwiczeń na następny miesiąc. Wszystkie filmiki są dostępne na jej kanale, pomijając te, które można oglądać dzięki jej aplikacji na telefony- blogilates. Każdy dzień przeznaczony jest na inną część ciała, tak aby zadbać o wszystko. W tym miesiącu, jeden dzien- piątek, jest wolny od ćwiczeń, ale Cassey proponuje nam parę filmików z jej przepisami na zdrowe jedzenie. 



2. Dodatkowe programy. 

Co pewien czas Cassey proponuje nam, ale także wyzywa nas do pewnych challengów. Jak na przykład w zeszłym miesiącu było #Journeytosplits. Wszytskie wyzwania możecie znaleźć na jej blogu w zakładce '30 day challenges'.


3. Energia, która motywuję. 

Dotychczas nie natknęłam się na żaden filmik na jej kanale, aby była ona w złym humorze, albo robiła to co robi z przymusu. Zawsze tryska energią i świetnym humorem. Kiedy ćwiczysz i czujesz, ze umierasz to taka postawa osoby, która jest twoim 'trenerem' może zmotywować, dlatego to też sprawia, że nie narzekasz na kolejny dzień ćwiczeń tylko czekasz na to kiedy je zaczniesz. 




4. Szybko i z efektem. 


Na jej kanale znajdują się głównie filmiki, które trwają około 8 minut, także zero wymówek, ze nie ma czasu, on jest tylko jak coś nie ma twoich chęci. Często znajdziecie workouty typu 'song challenge'. Polegają one na tym, ze w ciągu jednej piosenki wykonujecie bez przerwy jeden lub wiele ruchów, które naprawdę sprawiają jakbyś chciała/chciał umrzeć, ale powiem wam, że warto  poświęcić te 3 minuty, żeby potem mieć efekty przez dłuższy czas. 





Jak idą wasze postanowienia noworoczne odnośnie wymarzonej figury? Słyszeliście o tym kanale? 


Wiktoria.




13 komentarze

  1. Nie słyszałam o tym kanale, ale wydaje się być fajny:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tym kanale, muszę zacząć ćwiczyć ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przekonania, że najgorszy jest pierwszy krok czyli jak się zmotywować. Ja na przykład mam ochotę do ćwiczeń, ale nic z tym nie robię, po prostu jakoś mi się nie chce. Jednak ona chyba jest jedną z tych osób gdzie motywuje podczas ćwiczeń co mało kto umie, bo sam się skupia na swojej pracy, swoich ćwiczeniach :)

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post ja musiałam się długo motywować
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale już się zabieram za nadrobienie tych zaległości!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam ;c
    Świetne rady! :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ją :)
    Również ćwicze. Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle motywujący wpis! Muszę wreszcie zacząć ćwiczyć, bo nigdy nie potrafię się do tego konkretnie zabrać.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. poznałam ją kilka miesięcy temu, śledzę na bierząco i uwielbiam <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym kanale, ale zapowiada się fajnie! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje posty! Bardzo mi się podoba również wygląd Twojego bloga ;)
    Zapraszam do mnie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń