What do you mean?

piątek, sierpnia 28, 2015

30 dni temu rozpoczęła się akcja "What do you mean?', która ma na celu wypromowanie nowej piosenki Justina Biebera. Zapraszani byli przeróżni sławni ludzie, którzy po prostu trzymali kartkę z napisem ile dni zostało do premiery lub nagrywali krótki filmik. Tyle ludzi wzięło w tym udział, że nie będę ich tu wszystkich wymieniać, możecie ich znaleźć na instagramie Justina.









Kiedy na poniektórych filmikach było słychać kawałek utworu to już wiedziała, że będzie on genialny i wiecie co? Nie myliłam się. Ta piosenka jest n i e s a m o w i t a. "Where are you now?' było jest wielkim hitem i ja myślę, że z tą piosenką będzie tak samo, bo naprawdę wpada ona w ucho.



Co wy myślicie o tej piosence jak i o tej akcji? 



Wiktoria.

7 komentarze

  1. Szczerze? Nic nie słyszałam o tej akcji, a piosenkę dopiero teraz przesłuchałam. Nie jest zła, a nawet do mnie trafia. Choć nadal nie ma tego czegoś co ma np. ,,Teenagers'' My chemical romance ;)

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że promocja genialna tak samo jak piosenka ! Niczego innego od wczoraj nie słucham :)

    zapraszam na nowy post, flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchałam tej piosenki i jakoś nie koniecznie wpadła mi w gust :/
    Akcja świetna sprawa! :)

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą piosenkę *.*

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką Biebera, natomiast piosenka jest świetna.
    Genialny blog :) obserwujemy? :)
    Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń