Summer is over

niedziela, sierpnia 30, 2015

 Kiedy kończyła się zima zrobiłam podobny post, więc kiedy kończy się lato to czemu nie zrobić podobnego.

1. Muzyka lata. 


2. Kosmetyki lata








Na czas takich upałów rzadko nosiłam jakikolwiek makijaż jedyne co to malowałam swoje usta pomadkami z essence. obydwie są w kolorze nude, który po prostu uwielbiam, a ich cena jest niska co sprawia, że są jeszcze lepsze. 











W trakcie tego lata często nosiłam mój ulubiony lakier na paznokciach z inglota. Ten lawendowy odcień idealnie pasuję do tej pory roku. Numerek 386.





3. Film lata.



Filemem lata zdecydowanie zostaję kryptonim U.N.C.L.E, na którym miałam szansę być w kinie. Dlaczego go wybrałam? Możecie się dowiedzieć w mojej recenzji- klik.

4. Strój lata

Moja miłość do kombinezonów zrobiła się coraz większa w trakcie tego lata. Moim ulubionym został ten, który możecie zobaczyć poniżej na zdjęciu. Szczerze mówiąc to nie jest kombinezon, ponieważ są to spodenki i crop top, ale jest to takie wygodne jak  kombinezon i tak też wygląda. 


It's too hot to live 👿☀️ #summer #overalls




5. Event lata


Najlepsza rzecz tego lata? Zwiedzenie Berlina. Naprawdę polubiłam to miasto, jest moim zdaniem piękne i każdemu polecam się tam wybrać. 






Jak wy spędziliście to lato? Uważacie je za udane? Macie swoich własnych ulubieńców?

Wiktoria




















15 komentarze

  1. Świetne piosenki! Większość z nich słucham ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie zaliczam te wakacje do niezbyt udanych ;))
    Fajni ulubieńcy ;p
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne piosenki :) Muszę przetestować te pomadki, bo jeszcze nie udało mi się znaleźć idealnej w kolorze nude :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te piosenki <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam 1 piosenkę :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze 2 piosenki moje ulubione :)
    Brałaś udział w mini konkursie na moim blogu - wybrałam Twój blog i poleciłam :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam tej szminki :)
    Uwielbiam "Ghost town"!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, Ghost town! Też uwielbiam :3
    Super post, zazdroszczę wycieczki do Berlina :(

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :) Śliczne zdjęcia :3
    Zapraszam do mnie:http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Moim marzeniem jest wycieczka do Berlina! Mam nadzieję, że uda mi się to spełnić!
    A może konkursik? Zapraszam: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tym lakierze z Inglota ! :) Świetny post, uwielbiam piosenkę Lean On :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń