Repertuar sierpnia

wtorek, sierpnia 11, 2015



1. Mission Imposible: Rogue Nation


Premiera:
-Polska- 7 sierpnia 2015
_-Świat- 30 lipca 2015
Gatunek: Sensacyjny
Reżyseria: Christopher McQuarrie
Zwiastun: klik


"Ethan Hunt (Tom Cruise), agent elitarnej rządowej jednostki Impossible Missions Force, po raz kolejny udowodni, że nie ma dla niego misji niemożliwej. Po rozwiązaniu IMF, Ethan (Tom Cruise) zostaje na lodzie, sam przeciw wysoko wyspecjalizowanej sieci agentów, Syndykatowi, który jest zdeterminowany, by zaprowadzić na świecie nowy porządek. Służyć ma temu eskalacja ataków terrorystycznych. Ethan, nie mając innego wyjścia, skrzykuje starą gwardię, by stawić czoła groźnemu Syndykatowi. Dołącza do nich zdyskredytowana agentka brytyjskiego wywiadu, która może, ale nie musi, stać po stronie IMF. Tak rozpoczyna się najbardziej nieprawdopodobna misja. Mission: Impossible."

Chyba większość z Was kojarzy filmy z tej serii. Tom Cruise w głównej roli ratujący świat, poprzez wykonywania misji nie możliwych. Bardzo lubię wszystkie poprzednie części z tej serii filmów, także do tego filmu mam dosyć duże wymagania. Niestety nie wybiorę się do kina na ten film, a bardzo żałuję.

2. Mały Książę





Premiera:
-Polska- 7 sierpnia 2015
-Świat-22 maja 2015
Gatunek: Animacja, fantasy, Przygodowy
Reżyseria: Mark Osborne
Zwiastun: klik


"Mała Dziewczynka zaprzyjaźnia się z ekscentrycznym staruszkiem z sąsiedztwa, który przedstawia się jako Pilot. Nowy znajomy opowiada jej o niezwykłym świecie, gdzie wszystko jest możliwe. Świecie, do którego dawno temu zaprosił go przyjaciel – Mały Książę. Tak zaczyna się magiczna i pełna przygód podróż Dziewczynki do krainy jej własnej wyobraźni i do bajkowego uniwersum Małego Księcia."

Ta historia jest chyba większości znana, a jeżeli nie to radze się jak najszybciej z nią zapoznać. Mi w szkole przydała się na wielu rozprawkach itp. Możliwość zobaczenia tej historii na dużym ekranie i trochę w innym wydaniu może być czymś niesamowitym. jest to też świetny sposób dla tych, którzy wolą oglądać niż czytać.

3. Nieracjonalny meżczyzna



Premiera:
-Polska- 14 sierpnia 2015
-Świat- 15 maja 2015
Reżyseria: Woody Allen
Zwiastun: klik


"Profesor filozofii przeżywa kryzys egzystencjalny. Wkrótce angażuje się w związek z jedną ze swoich studentek. "

Woody Allen nadał dostarcza nam pewną dawkę emocji. Tym razem w filmie Emma Stone i Joaquin Phoenix. Po zwiastunie cała historia wydaję się być odrobinę zabawna, dlatego mam nadzieję że się nie rozczaruję i nie okaże się to być jakiś dramat bez happy endu.






4. Kryptonim: U.N.C.L.E


Premiera:
-Polska- 21 sierpnia 2015
-Świat- 13 sierpnia 2015
Gatunek: Komedia, Akcja
Reżyseria: Guy Ritchie
Zwiastun: klik

"Akcja filmu Kryptonim U.N.C.L.E. rozgrywa się w latach 60. XX wieku, w kulminacyjnym okresie zimnej wojny. Skupia się na postaciach agenta CIA Napoleona Solo oraz agenta KGB Illyi Kuryakina. Agenci, zmuszeni odłożyć na bok wzajemne animozje, łączą siły, aby powstrzymać tajemniczą międzynarodową organizację przestępczą, której celem jest zburzenie równowagi sił poprzez rozprzestrzenianie broni i technologii nuklearnej. Jedyny trop, do jakiego udało im się dotrzeć, to córka zaginionego niemieckiego profesora, który jako jedyny jest w stanie przeniknąć do organizacji przestępczej. Agenci muszą ścigać się z czasem, aby go odnaleźć i zapobiec ogólnoświatowej katastrofie."


Ze wszystkich zapowiadanych filmów na ten miesiąc na ten ciesze się najbardziej. Na jego premierę czekam już dosyć długo i nie mogę już wytrzymać. Ten zwiastun mnie zachwycił. Odrobina humoru, akcja i genialna obsada, czyli to co lubię. Mam nadzieję, że uda mi się udać na ten film do kina.


Który z tych filmów spodobał wam się najbardziej? Wybieracie się w tym miesiącu do kina, jak tak to na jaki film?


Wiktoria.














11 komentarze

  1. Z chęcią obejrzę Małego Księcia, ale pewnie zaczekam, aż będzie dostępny w internecie, bo nie mam nigdzie pod nosem kinga :)

    http://suomianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej ! Ale świetnie, że masz tu u siebie takie coś. Ja chciałabym wybrać się na "Małego księcia ".
    Bardzo fajny blog.
    Zapraszam do mnie. Mam nadzieję że też Ci się u mnie spodoba.
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie Mały Książę i film Woodiego Allena !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego z nich, ale musiałabym się wybrać na "Małego Księcia" ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie racjonalny mężczyzna świetny film
    zapraszam- http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałabym Małego Księcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie byłam na tych akurat filmach, ale obejrzałam sobie w kinie "Taśmy Watykanu" i "Szubienica" z czego ten pierwszy okazał się totalnym hitem! ♥ Także mogę Ci serdecznie polecić "Taśmy Watykanu".

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mnie ciekawi ten mały książę ;)

    mój blog- [klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Definitywnie, idę na Małego Księcia! Uwielbiam tę książkę, można z niej zawsze wyciągnąć tyle lekcji życiowych, i jestem bardzo ciekawa filmu!
    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mały książę wygrywa! Bardzo lubię tą książke

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie napisane, przyjemnie sie czyta! Będę wpadać częściej, bo warto ♥

    Proszę o kliknięcia w link na początku TEGO posta (w zamian zaobserwuję Twój blog + zareklamuję go w następnym poście)

    OdpowiedzUsuń