Liebster blog awards

sobota, sierpnia 08, 2015

Jest to moja pierwsza nominacja do Liebster blog awards i nie ukrywam, mam nadzieję, że nie ostatnia. Nominowałam mnie Kornelia, która prowadzi blog  Słownik sztuki, za co serdecznie dziękuję.

Jak głoszą zasady:
11 moich odpowiedzi i 11 pytań dla 11 nominowanych

1. Masz jakieś hobby, zainteresowania, które wyróżniają cię wśród znajomych?
Pierwsze pytanie, a ja już nie wiem jak na nie odpowiedzieć. Myślę, że wśród moich znajomych niczym się nie wyróżniam. Te osoby, z którymi się tak bliżej zdaję mają prawie te same zainteresowania i hobby jak ja także, można uznać, że zero oryginalności.

2. Masz ulubioną piosenkę? 
Uwielbiam zbyt wiele piosenek, żeby móc wybrać tylko jedną, ale ostatnio jest parę takich, które mogę słuchać na okrągło.




3. Wolisz pisać czy czytać?
Zależy. Kiedy mam do wyboru napisanie posta. a czytanie lektury szkolnej typu Krzyżacy, to wiadomo, że wybrałabym pisanie. Jednak kiedy mogę przeczytać jaką książkę, która jest z mojego ulubionego gatunku to wiem, ze bym miała ogromny dylemat.

4. Czy niecierpliwie czekasz na premierę jakiejś książki (płyty lub filmu)?
Cierpliwie wyczekuję grudnia i tego momentu, kiedy udam się na premierę VII części Gwiezdnych Wojen. Widziałam zwiastun i mnie strasznie zaciekawił. Jestem fanka tych filmów, szczerze mówiąc już od małego. Ostatnio oglądałam sobie wszystkie części poklei, bo to mi się nigdy nie znudzi.

5. Czy chciałabyś zmienić coś w swoim blogu?
od pewnego czasu chciałam już zmienić wygląd, jak widzicie jest już zrobiony, lecz jeszcze jednej rzeczy brakuje. Pragnę tez żeby pojawiało się więcej postów ze zdjęciami. Wiem, że jest to możliwe, dlatego muszę się troszkę przyłożyć.


6.Czym byś się zajęła gdybyś nie założyła bloga?
Nie mam pojęcia. Pewnie spędzałabym każdy dzień tak jak teraz tylko nie było by po prostu tego bloga. Moje życie od czasu założenia bloga diametralnie się nie zmieniło.


7. Oceniasz książki po okładce? 
Musze się przyznać czasami mi się zdarza, ale staram się tego wystrzegać. Nie czytam zbyt dużo, dlatego tez często nie kupuje książek i takie sytuacje mi się nadmiernie nie zdarzają.

8. Masz jakiegoś ulubionego bohatera z dzieciństwa? Może być postacią z bajki, książki, filmu, komiksu lub kreskówki.
Nie mogę sobie przypomnieć. Ktoś był, ale kto? Nie wiem.

9. Czy poznałaś kogoś interesującego poprzez prowadzenie bloga?
Niestety jeszcze nie. Mam nadzieję, że w przyszłości się to zmieni.

10. Czy kiedykolwiek pisałaś książkę? (powiastki z dzieciństwa też się liczą)
Oczywiście, że tak. To było chyba kiedy miałam 7 lat. Nadal mam to gdzieś na komputerze. Nie zdradzę wam nic bo może kiedy się to nada na bestseller :)

11. Jaki według ciebie jest mój blog? Podobają ci się moje recenzję i niezależne notki? Jeżeli masz jakieś uwagi skumuluj je w jednej odpowiedzi.
Dobrze wiesz co myślę o Twoim blogu- jest cudowny. Ten wygląd i to jak piszesz notki, uwielbiam twój styl pisania, mimo, ze czasami jest mi go ciężko zrozumieć. Widzę jedna wadę, dobrze wiesz jaką- regularność. Żadnych więcej wymówek od września :)




Nominuję:

Moje pytania:

  1. Czy jest jakiś film, który mogłabyś oglądać bez końca, a nadal by Ci się nie znudził?
  2. Jaki moment ze swojego życia wspominasz najlepiej? Najlepszy okres w życiu, najlepszy dzień moment itp.
  3. Masz idola? Jeśli tak to za co go/nią najbardziej cenisz? 
  4. Twoja ulubiona aplikacja na telefon w tym momencie?
  5. Co cenisz sobie w innych najbardziej?
  6. Twoje 3 największe marzenia?
  7. Kto lub co jest dla ciebie największą inspiracją?
  8. Jeżeli mogłabyś zmienić coś w swoim życiu, albo cofnąć się w czasie i też coś zmienić, to co by to było?
  9. Czy jest coś co chciałabyś spróbować. ale nigdy nie miałaś na to szansy?
  10. Ulubiony zapach?
  11. Ja także pragne przekazać to ostatnie pytanie dalej, ponieważ mi się ono naprawdę spodobało, a więc: Jaki według Ciebie jest mój blog? Czy lubisz tematy, o kórych pisze posty, to w jaki sposób piszę? Napisz też to co Ci się najmniej podoba w moim blogu :)

Miłej zabawy!

Wiktoria.














6 komentarze

  1. Jeszcze nigdy nie słyszałam tych piosenek, oj. :D

    http://sheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Take Shelter - najlepsza piosenka! Zapraszam do siebie, zawsze odwdzięczam się pozostawionym śladem!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag, wcześniej tych piosenek nie słyszałam.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio mam fazę na ghost town <3 Gratuluję nominacji ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację i wymianę komentarzami? Daj znać u mnie!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, po przeczytaniu twoich odpowiedzi widzę że bardzo dużo nas łączy :) Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i pozostawienie linka do siebie:* Ja również niestety jeszcze nie poznałam nikogo przez bloga:(
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń