Kryptonim U.N.C.L.E.

sobota, sierpnia 22, 2015




Premiera:
-Polska- 21 sierpnia 2015
-Świat- 13 sierpnia
Gatunek: Komedia, Akcja
Reżyseria: Guy Ritchie
Zwiastun: klik

O tym filmie już mogliście troszeczkę przeczytać w repertuaru sierpnia. Zwiastun odkryłam jakoś na początku wakacji i nie mogłam się doczekać premiery tego filmu. Już w trakcie seansu wiedziałam, że wyjście do kina się opłaciło. Już dawno nie oglądałam tak dobrego filmu. Świetny humor, wykonanie na naprawdę wysokim poziomie, a obsada no cóż n i e s a m o w i t a. Obsadzenie ośmielającego Henrego Cavilla i dorównującego mu Armiego Hammera w głównych rolach to był strzał w dziesiątkę. W rolach żeńskich Alicja Vikander oraz Elizabeth Debicki. TA czwórka w dopełnieniu z Hugh Grant dostarczała wiele ale to wiele emocji (czyt. fangirl).  Szpiegowskie filmy z humorem wróciły. 


Berlin, lata 60 XX w. Zimna wojna, tajni agenci i niebezpieczne misje. Odszukanie dziewczyny staje się głównym celem najlepszych agentów, jednego z CIA drugiego z KGB. Jest ona dla nich przepustką do znalezienia zaginionego niemieckiego profesora. Staje się jednak coś o czym żaden z nich by nie pomyślał. Amerykanin i Rosjanin muszą połączyć siły. Wraz z dziewczyną, w trójkę próbują powstrzymać tajemniczą międzynarodową organizację. Inni się lepiej poznają, jeszcze inni aż za bardzo, a czas dalej mija. Wtrąca się ktoś kolejny, ktoś kto dezorientuję wszystkich i zrobi lekki bałagan.



Wybierzecie się na ten film do kina? Może już to zrobiliście? Co o nim myślicie? 


Wiktoria.







Przepraszam za jakość pierwszego zdjęcia, ale to winna bloggera. 

13 komentarze

  1. Obejrzę jak już będzie dostępny online. ;)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zupełnie przypadło mi do gustu, bo nie interesuję się takimi filmami. :P
    Bylabym wdzieczna gdybys poklikala w linki w moim najnowszym poście. Zalezy mi. :P
    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie byłam na tym filmie, jakos brak mi czasu, może kiedys :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno obejrzę jak będzie dostępny w internecie :)
    Wydaje się być ciekawy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie słyszałam o tym filmie :)
    Ale może sie na niego wybiore jak będzie w moim miescie

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym filmie, ale wydaje się być ciekawy obserwuję ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie oglądałam :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie oglądałam ale zamierzam obejrzeć ;) zachęciła mnie obsada.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. mam w planach się na niego wybrać :)

    zapraszam na nowy post ! flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis! I przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń