Dary Anioła: Miasto upadłych Aniołów

środa, sierpnia 19, 2015

"-Ty i te twoje przechwałki- rzucił drwiąco. - "Znałam Michaela". "Znałam Sammaela". "Archanioł Gabriel czesał mi włosy". A może: "Gram w jednym zespole biblijnymi postaciami"?"


Nareszcie udało mi się skończyć kolejną część z tej serii. Z żadną książką nie męczyłam się tak długo jak z tą, nawet z krzyżakami. Zaczęłam ją czytać jakoś w grudniu, a skończyłam dopiero w tym tygodniu, ale muszę przyznać, że w tym roku w szkole było więcej pracy niż zazwyczaj. 


Akcja rozgrywa się nadal w zatłoczonym Nowym Jorku, tym razem nie przenosimy się do Idyrysu jak to było w poprzedniej części, a szkoda. Clary ma nareszcie szanse w pełni stać się Nocnym Łowca i zaczyna szkolenie. Pomiędzy nią i Jacem układa się świetnie, ale niestety do czasu. Jocelyn i Luke przygotowują swój ślub. Simon szlaje w swoim życiu miłosnym. Magnus i Alec podróżują po świecie, a w tym czasie ktoś morduję Nefilim. Potem zdarzy się coś jeszcze gorszego. 


Podziwiam Cassandrę za wymyślenie tak rozbudowanej i dopracowanej fabuły. W tej książce jednak coś mi przeszkadzało. Zdecydowanie za dużo Simona Lewisa. 75% tego co było napisane to głównie niezbyt ciekawe przeżycia i przygody przyjaciela Clary. Zważając na tą duża ilość jednego bohatera akcja również nie rozwinęła się za szybko, dopiero w ostatnim rozdziale otrzymujemy odrobinę dreszczyku emocji. 


Reasumując. mimo tych paru elementów ubocznych, książka nadal jest godna polecenia, jak już pisałam zakończenie jest szokujące, a zarazem ekscytujące. Nic tylko sięgnąć po kolejną część.



 Czytaliście tą książkę, albo którąkolwiek z serii Dary Anioła? Co o niej myślicie?


Wiktoria.

18 komentarze

  1. Bardzo fajny post! Przebiegnę się dzisiaj do biblioteki i wypożyczę, bo zaciekawiłaś mnie :D
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale z chęcią po nie sięgnę :P
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam serie Day Aniola, ale nie cala, tylko 3 ksiazki a jest 6. :D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie przepadam za czytaniem książek ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/08/przeglad-sklepu-dresslink.html - Mogłabyś poklikać i pomóc? Czeka tam konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze tej ksiązki. Jednak może po nią sięgne bo bardzo lubię czytać i sie opalać
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, ale moja koleżanka bardzo mi ją polecała i zastanawiam się czy nie sięgnąć po nią. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie się zastanawiam nad tą książką:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com //nowy post, a w nim mini konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to naprawdę dużo ci to zajęło, hahah :D Ja uwielbiam czytać! <3

    NOWY POST Z KOSZULĄ W KRATĘ! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowałaś mnie! :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!


    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na ciekawą książkę :D chyba kupię
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam całą serię i jestem absolutnie w niej zakochana. Wg mnie, fakt, że w Mieście Upadłych Aniołów jest tak dużo Simona to zdecydowany atut, bo w poprzednich i następnych częściach jest on zaledwie wspominany. Bardzo polubiłam jego postać i były momenty, kiedy nie skupiałam się na głównych bohaterach tylko właśnie na nim. A co do całej serii, to jest naprawdę dobrze zbudowana i ma fajną strukturę ale uważam, że autorka pokazała za dużo ciekawych, zaskakujących i nieprawdopodobnych zwrotów akcji i sytuacji w pierwszych pięciu książkach, co spowodowało, że 'finał' serii czyli Miasto Niebiańskiego Ognia, nie zrobił na mnie AŻ takiego wrażenia… Pozdrawiam:)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam tej książki :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie czytałam :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio coraz bardziej kusi mnie ta książka :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie czytałam tej książki.Raczej wolę czytać pamiętniki. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham całą serię Darów Anioła! Serio, jest to najlepsza seria jaką w życiu czytałam :) I też zgadzam się z tym że jest za dużo Simona, za którym średnio przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio miałam ją kupić, ale wypadł mi potrzebniejszy wydatek niestety ;/

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń