Berlin

niedziela, sierpnia 16, 2015


Nadszedł czas na pokazanie Wam kolejnej serii zdjęć tym razem z Berlina. Na z powyższym zdjęciu widzicie fontannę Neptuna. Robi on  o wiele większe wrażenie niż ten nasz znajdujący się w Gdańsku.


Wieża telewizyjna jest najwyższym 'budynkiem' w całym Berlinie. Wznosi się na wysokość 368 m. Znajduje się tam taras widokowy jak również restauracja.


Katedra Berlińska wywarła na mnie największe wrażenie z całej naszej wycieczki. Została ona wybudowana w latach 1894-1905 w stylu późnego renesansu włoskiego, architektem był Julius Carl Raschdorff.






W tle był również widoczny szczyt wieży telewizyjnej.  


Najstarszy uniwersytet w Berlinie- Uniwersytet Humboldta, założony w 1809 roku.


Słynny hotel adlon, który mogliśmy jeszcze niedawno oglądać w telewizji w serialu pt.:"Tajemnice hotelu Adlon".



 Brama Brandenburska, wizytówka Berlina, ale szczerze mówiąc, ze wszystkich zabytków czy miejsc to właśnie ona zrobiła na mnie najmniejsze wrażenie.



Reichstag- miejsce zgromadzenia narodowego w Niemczech w celu wybrania nowego prezydenta, siedziba Bundestagu.


Pozostałości muru berlińskiego niegdyś dzielącego Berlin na wschodni i zachodni.



Byliście kiedyś w Berlinie? Co myślicie o tym mieście?

Wiktoria

12 komentarze

  1. Oglądając te zdjęcia przypomniała mi się moja wycieczka do Berlina. Ach, tyle cudownych wspomnień! :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce. Ja w Berlinie jeszcze nie byłam, ale mam plany sie wybrać :D Rzeczywiście Katedra zapiera dech w piersiach! W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne miejsce ;)

    zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i miejsce,ja nigdy jeszcze nie byłam w Berlinie,ale mam nadzieje ze na niedługo go odwiedz

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę! Bardzo chciałabym zwiedzić Berlin. Moim zdaniem jest to jedno z najpiękniejszych miast. Widziałam wieleee zdjęć :*
    www.sapphireblog1.blogspot.com ---> Zaobserwuj! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia!
    Jeszcze nigdy nie byłam w Berlinie :)
    Obserwuję!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia !
    Katedra Berlińska-jednym słowem:WOW!Jest wspaniała ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią jeszcze raz bym zwiedziła Berlin. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń