Years&Years Communion

niedziela, lipca 12, 2015

  Ten brytyjsko-australijski zespół pewnie kojarzycie z ich przeboju "King". 10 lipca ukazał się ich album 'Communion', na którym znajdziecie nie tylko znany większości kawałek ale także wiele innych intrygujących utworów. 


Gatunek ich muzyki określa się jako 'mieszankę R&B, electropopu i elementów house'u z lat 
90-tych'. Dla mnie ich utwory są po prostu bardzo przyjemne do słuchania, wręcz idealne na lato. 
1. Foundation-> klik. Na początku bardzo spokojnie, apotem może zaskoczyć.
2. Real-> klik. Jak dla mnie świetna, od razu chce się coś zrobić, wstać tańczyć, śpiewać, cokolwiek.
3. Shine-> klik. Tą piosenkę tez raczej możecie kojarzyć, jest po prostu genialna. 
4. Take Shelter-> klik. Bardzo ciekawy utwór, polecam obejrzeć teledysk.
5. Worship-> klik. Kolejny bardzo przyjemny do słuchania utwór. 
6. Eyes Shut->klik. Początek genialny, a całość cudowna.
7. Ties->klik. W tej piosence można się bardzo szybko zatracić. Ostrzegam!
8. King-> klik. Jak już wspomniałam utwór już chyba wszystkim znany. 
9. Desire-> klik. Tą piosenkę również możecie kojarzyć, ponieważ często słyszę go w radiu. 
10. Gold-> klik. Trzeba po prostu posłuchać. 
11. Without->klik. Taka trochę 'ballada', bardzo spokojna piosenka.
12. Border-> klik. Kolejny świetny utwór na wakacje, zakochałam się w refrenie. 
13. Memo->klik. Idealna piosenka na zakończenie.




W wersji deluxe znajdują się jeszcze 4 piosenki: 1977, Ready for you, Untitled, King (acoustic).

Wielki podziw dla wokalisty (Olly Alexander), który ma genialny głos. Jak widzicie większość piosenek, przypadła mi do gustu i dlatego oceniam ten album 10/10. 

Słyszeliście o tym zespole? Która z piosenek spodobała wam się najbardziej?


Wiktoria.






10 komentarze

  1. Ja raczej nie słucham takiej muzyki. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż na ogół nie słucham takiej muzyki ich akurat lubię.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o nich od koleżanki, ale nigdy nie słyszałam :/
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zespół ten słyszałam w radiu i jestem zakochana w piosence "King". Po prostu cudowna jest! :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo super, że większość piosenek Ci się spodobała :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę niestety tego zespołu, ale z miłą chęcią przysłucham się ich piosenkom :*

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zespól jest naprawdę świetny ! byłam na ich koncercie na openerze naprawdę cudo ! a ulubiona piosenka z albumu to memo :)

    zapraszam serdecznie do mnie flawlessbananaa.blogspot.com i zachęcam do obserwacji ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + oczywiście już zaobserowałam Twojego bloga <3

      Usuń