Repertuar lipca

wtorek, lipca 07, 2015

Na ten czas kiedy większość ludzi ma trochę więcej wolnego czasu, kina proponują nam parę ciekawych filmów do obejrzenia. udanie się na seans jest moim zdaniem świetną formą rozrywki. Osobiście nie chodzę do kina bardzo często, ponieważ możliwość obejrzenia tego samego w domu też jest kusząca. Zobaczmy teraz czym przyciągają nas do siebie kina w tym miesiącu.

1. Terminator: Genisys

Premiera:
-Polska- 1 lipca 2015
- Świat- 21 czerwca 2015
Gatunek: Akcja, Sci-Fi
Reżyseria:Alan Taylor

"Niedaleka przyszłość. W roku 2029 John Connor stoi na czele podziemia, walcząc z zagrażającymi ludzkości cyborgami. W tej nierównej walce musi zmierzyć się z siłami przeszłości i … przyszłości. Aby zapewnić sobie życie, wysyła w przeszłość zaufanego porucznika Kyle'a Reese'a, który musi uratować matkę Connora przed śmiercią. Ale to, czego się dowiaduje, zmienia wszystko. Oprócz Ziemi A i Ziemi B istnieje jeszcze jedno uniwersum – C, które ma stać się miejscem dla ludzkości. Tymczasem SkyNet szykuje się do najpotężniejszej wojny w dziejach. Wojny, której celem jest zgładzenie gatunku ludzkiego."

Zwiastun: klik


Terminator wraca! Nawet nie wiecie jak się cieszę na tą premierę. Nowe wydanie i nowa historia, która się zapowiada bardzo ciekawie. mam tylko nadzieję, że się nie zawiodę na tym filmie.

2. W głowie się nie mieści


Premiera;
-Polska- 1 lipca 2015
-Świat- 18 maja 2015
Gatunek: Animowany, Fantasy, Komedia
Reżyseria: Pete Docter

"Kiedy Riley wraz z rodzicami opuszcza rodzinne strony i przenosi się do San Francisco, usiłuje dostosować się do nowej sytuacji. Jak każdym z nas, bohaterką kierują emocje: Radość, Strach, Gniew, Odraza i Smutek. Dorastanie bywa trudne, także dla Riley. Chociaż Radość robi wszystko, by utrzymać pozytywną atmosferę, dziewczynce nie jest łatwo odnaleźć się w nowym mieście, domu i szkole…"


Zwiastun: klik





Proszę Was tylko obejrzyjcie ten zwiastun, wtedy na pewno zrozumiecie czemu dałam ten film. Dla mnie jest przezabawny, cóż z bajek się nie wyrasta.

3. Idol

Premiera:
-Polska- 3 lipca 2015
-Świat- 18 marca 2015
Gatunek: Dramat, Komedia,
Reżyseria: Dan Fogelman

"Danny Collins był kiedyś piękny i młody. Teraz jest już tylko piękny. I odcina kupony od swej piosenkarskiej kariery. Wciąż żyje szybko, nadużywa ile się da i zadaje się z nieprzyzwoicie młodymi kobietami. Gdy odkryje list napisany do niego 40 lat temu przez samego Johna Lennona, postanowi dać sobie jeszcze jedną szansę. Rzuci scenę, zbyt młodą kochankę i większość innych używek, by zaszyć się w małym hotelu i zacząć pisać nowe piosenki. Choć okaże się to trudniejsze niż myślał, uświadomi mu, że jeszcze nie jest za późno, by zejść na ziemię i spróbować zrealizować młodzieńcze marzenia, poznać kobietę swego życia, a przede wszystkim odszukać nigdy nie widzianego dorosłego syna."

Zwiastun: klik


Kiedy natknęłam się na wzmiankę o tym filmie pomyślałam, że będzie on głównie o tym jak pewien artysta spędził swoją niedawną trasę, albo coś w tym stylu. Myliłam się, jest to opowieść oparta na faktach, ale opowiadająca inna historie niż byśmy się spodziewali.




4. Randka z królową

Premiera:
-Polska- 3 lipca 2015
-Świat- 14 maja 2015
Gatunek: Komedia
Reżyseria: Julian Jarrold
"W "Jak zostać królem" poznaliście ich ojca, teraz czas, żeby podejrzeć jak żyją księżniczki. W nowej komedii o rodzinie królewskiej zobaczycie kulisy nocnej eskapady dwóch nastoletnich księżniczek, z których jedna – Elżbieta II, rządzi teraz Wielką Brytanią. Elżbieta i jej młodsza siostra Małgorzata wymykają się z oficjalnego przyjęcia w hotelu Ritz w Londynie. Podekscytowane ruszają w miasto. Kiedy Małgorzata znika w tłumie wraz z grupą świętujących kapitanów marynarki, Elżbieta wpada (dosłownie!) w ramiona młodego lotnika – Jacka. Zderzenie odmiennych światów tej nietypowej pary doprowadza do serii zabawnych pomyłek. Szczególnie, że Jack nie wie kim jest Elżbieta, ona zaś nie zna jego tajemnicy. Próbując odnaleźć Małgorzatę, jednocześnie uciekają przed dwoma wysłannikami Królewskiej Gwardii."


Zwiastun: klik

Ten film zaciekawił mnie z tego względu, że opowiada historię oparta na faktach, która jest związana z brytyjską rodziną królewską. Uwielbiam poznawać historie przeróżnych dynastii. dlatego na pewno obejrzę ten film. 

17 lipca jest także premiera filmu, o którym jest bardzo głośno 'Magic Mike XXL'


Który z tych filmów zaciekawił Was najbardziej? Na jaki planujecie się wybrać w tym miesiącu do kina?



Wiktoria





10 komentarze

  1. Mnie zaciekawil Terminator :)

    Moge poprosic o poklikanie w najnowszym poscie?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 film najbardziej przypadł mi do gustu :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Randka z krolowa - obejrze!
    Zapraszam do mnie, na konkurs na ktorym mozesz wygrac bikini! :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zachęcające ^^
    bajeerancko.blogspot.com - Zachęcam do obserwacji ;) Poklikasz w bannery? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej zaciekawił ten film pt" randka z królową"

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałem dużo o "W głowie się nie mieści" i chyba się skuszę na wypad do kina ;)
    Pozdrawiam!\
    http://polynaeces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę zobaczyc Terminatora :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ten trzeci film "IDOL" wydaję sie być bardzo ciekawy reszta jakoś nie przypadła mi do gustu

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń