My holidays plan

czwartek, lipca 02, 2015

Nareszcie przyszedł czas tych upragnionych wakacji. Wiem, że nie tylko ja mam wiele planów na ten czas. Moja lista nie należy do najdłuższych i nie ma na niej żadnych zachwycających dla większości z Was rzeczy. Dlaczego? Chce, aby wszystko się z niej spełniło tego lata i z tego powodu są na niej tylko te realistyczne marzenia.

1. Oszczędność

Niedawno miałam dosyć duży wydatek, na który odkładałam już od dawna. teraz nie ukrywam jestem prawie na debecie. Możliwość zarobienia dla mnie pieniędzy w tej sytuacji jest jak wybawienie, raczej każdy z nas lubi mieć coś tam odłożone w swojej skarbonce w razie 'w'. Na nie wiadomy mi jeszcze czas wybieram się na pracę wakacyjną wraz z moją przyjaciółką (tu znajdziecie jej bloga-klik). Zbieranie borówek to niby nic wielkiego ale zawsze jakieś zajęcie i pierwsze zarobki. Moim zdaniem prace wakacyjne są bardzo dobrym rozwiązaniem na te dwa miesiące, także jeżeli macie możliwość to bez problemu korzystajcie!

2. Nadrobić zaległości.



W ciągu roku szkolnego miałam mało czasu na oglądanie filmów czy serialu lub czytanie jakiś książek, w szczególności zważywszy na to że byłam w trzeciej klasie. Teraz muszę to wszystko nadrobić. Z czwartą częścią Darów Anioła męczę się chyba od grudnia. Wciągnęłam się także w nowy serial "Gra o tron", kończę drugi sezon, a przede mną jeszcze trzy. Lista filmów, które chce zobaczyć robi się coraz dłuższa, chyba na to wszystko zabraknie mi czasu.




3. Wypocząć.





Ten rok szkolny był dla mnie bardzo ciężki. Dużo nauki, egzaminy jeszcze dodatkowy angielski. Jak narazie były to najdłuższe i najtrudniejsze dwa semestry nauki w moim życiu. Dlatego strasznie się ciesze na te dwa miesiące przerwy od tego wszystkiego. Chcę się w końcu wyspać w każdy dzień, nie musieć uczyć się do późna, po prostu wypocząć. od września zaczyna się nowa szkoła- liceum. Zapewne nie będzie lżej niż w gimnazjum. Muszę zregenerować siły, aby móc potem w pełni działać.






4. Wrócić do grania.

  Nie jestem pewna czy o tym Wam wspominałam, ale grałam kiedyś na gitarze i keyboardzie. Chodziłam na regularne lekcje przez 4 lata, niestety musiałam to przerwać, ponieważ edukacja jest dla mnie priorytetem. teraz kiedy znajduję więcej czasu chce do tego wrócić. Wiem, że nie będzie to na długo, ale było to coś co na prawdę lubiłam. Już od kilku dni keyboard stoi mi w pokoju i coś próbuję zgrać. Musze przyznać po około 2 latach przerwy takie proste to nie jest, ale z czasem wszystko się przypomni.






5. Nauczyć się czegoś nowego.








Jak już wspominałam w wakacje mam znacznie więcej czasu niż w trakcie roku szkolnego. Z tego powodu mogę podjąć się bez problemu wyzwania od blogilates. Z całą tą sprawą możecie się zapoznać w jej nowym filmiku klik.








W moich planach jest też oczywiście aktywność na blogu, którą niestety ostatnio zaniedbuję (wstyd). Parę rzeczy już mam zaplanowane także do napisania.


Wiktoria.

9 komentarze

  1. Ja też muszę wrócić do grania na keyboardzie ;).
    http://niebieskaizolda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja we wrześniu będę musiała przywitać się z trzecią klasą i od razu zacząć się uczyć do już zapowiedzianych sprawdzianów. Dlatego także zamierzam w te wakacje dobrze wypocząć. Ja Dary Anioła już dawno przeczytałam i uwielbiam tą serią, tak samo jak Diabelskie Maszyny. Chcę też dużo czasu poświęć grze na gitarze, co już zaczęłam realizować i potrafię spędzić z tym instrumentem parę godzin w ciągu dnia, ale chcę też znaleźć motywację i chwilę na to, by nauczyć się w końcu paru piosenek na keyboardzie, bo ten instrument też chciałabym lepiej poznać.
    Miłego powrotu do grania, dołączam do obserwatorów :)

    Malinowy Notes -mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo tak!Grunt żeby wypocząć. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mojej liście znajdują się punkt 2 i 3 :D

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna lista! wakacje zdecydowanie trzeba wykorzystać w pełni :)

    http://xavilove.blogspot.de/2015/07/pieta-achillesowa-czlowieka-lojalnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w realizowaniu planów ;)
    najważniejsze to wypocząć i porobić to, na co nie mamy czasu w ciągu roku szkolnego
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne plany !!
    Powodzenia w ich realizacji :*

    http://akwelele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń