#7 Tydzień Filmowy- Bezwstydny Mortdecai

sobota, lipca 25, 2015

To już ostatni dzień tygodnia filmowego, strasznie szybko to zleciało. Nie przedłużajmy i zaczynajmy, zapraszam!





Premiera:
-Polska- 23 stycznia 2015
-Świat- 21 stycznia 2015
Gatunek: Komedia, Akcja
Reżyseria: David Koepp
Ocena: 10/10
Zwiastun: klik


Głównego bohatera poznajemy w momencie kiedy zbliża się on do bankructwa. Jest on znanym kolekcjonerem sztuki. Ma przepiękną żonę- Johanna, wiernego sługę Jocka i wielką posiadłość. Jego zdaniem jest odnalezienie zaginionego obrazu Goi. To nie będzie łatwe dla Mortdecaia. Będzie musiał nie jednokrotnie opuścić swoją ukochaną ojczyznę, nie z własnej woli. Cała walka nie toczy się tylko o obraz ale także o to co jest za nim ukryte. Nie tylko główny bohater chcę go posiadać, ale także pewni niebezpieczni ludzie, którzy mogą zrobić za niego wszystko. Czas oglądania tego niezbyt krótkiego filmu umila nam ilość humoru w nim zawarta. Johnny Deep w głównej roli dostarcza nam dawkę świetnej zabawy.



Lubicie komedie? Oglądaliście ten film? Podobała Wam się ta odsłona tej serii?

Wiktoria

12 komentarze

  1. Uwielbiam filmy z Johnny'm Deep'em, więc i na ten musiałabym się skusić :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam ten film ! jest geeeenialny <3 zapraszam na mojego nowego posta :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym filmie :)) Wydaje się być ciekawy :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tego filmu, pierwszy raz o nim słyszę :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu po raz pierwszy i powiem ci, że masz prześliczny design. Nigdy nie oglądałam tego filmu, ani nic o nim nie słyszałam.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba ci się u mnie, zostań na dłużej i zaobserwuj ;)
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥ ♥KLIKNIJ TEŻ TU♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten film :) i uwielbiam Johnnergo Deppa <3 świetnie piszesz ;* obserwuję i liczę na rewanż :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam jeszcze tego filmu ale wydaję się być bardzo fajny ;)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nim nie slyszalam :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie chce zobaczyć ten film zwiastun wydawał sie ciekawy
    zapraszam
    http://paznokciomaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń