#3 Tydzień Filmowy- Kraina Jutra

wtorek, lipca 21, 2015

Mamy dzisiaj już kolejny dzień tygodnia filmowego. Przygotowałam krótką recenzje filmu, o którym również wspominałam na moim blogu. Miłego czytania!





 Premiera:
-Polska- 29 maja 2015
-Świat- 9 maja 2015
Gatunek: Familijny
Reżyseria: Brad Bird
Ocena: 6/10
Zwiastun: klik




Jest to kolejna historia zawierająca w sobie odrobinę magi. Fabuła jest naprawdę intrygująca. N początku poznajemy młodego Franka Walkera. Stworzył on pewien wynalazek, który może być świetny tyle jest jeden problem, nie działa. Przy pomocy pewnej "dziewczynki" udaję się do tajemniczego świata, gdzie wszystko jest inne, a jego życie już nie będzie takie samo. Potem wątek jakby na moment zanika. wracamy do naszych współczesnych lat i poznajemy inteligentną dziewczynę Casey Newton. Pomaga ona ojcu, aby nie stracił on pracy, jednak zostaję ona schwytana przez policje, przy pewnym przewinieniu. Znajduję interesujący znaczek, przez który może mieć później same problemy, ale także zyski. Akcja potem nabiera tempa. Poznajemy resztę bohaterów, w których wcielili się m.on. George Clooney, Britt Robertson czy Hugh Laurie. Nie ma w tym filmie wielkiego szaleństwa z efektami specjalnymi dlatego można go oglądać nawet w niskiej jakości jak ja i nie ma żadnego problemu. Widziałam gdzieś takie stwierdzenie na temat tego filmu "Przyjemna bajeczka do oglądnięcia z rodziną" i jak najbardziej się z tym zgadzam.



Co myślicie o tym filmie? Byliście może na nim w kinie? 


Wiktoria

9 komentarze

  1. Nie byłam w kinie ale się wzbierałam .)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł mi się jakoś kojarzy, ale nie sądzę bym widziała już ten film. Zapiszę sobie do listy. :)

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wybierałam się na ten film gdyż zwiastun mnie zachęcił, jednakże nie widziałam go jeszcze :D.. na pewno obejrzę w najbliższym czasie!

    // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie i chyba wybiorę się na ten film do kina, bo widziałam, że w mojej miejscowości jeszcze jest! :D W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. Za komentarze i obserwacje na pewno szczerze się odwdzięczę: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam na tym filmie, lecz po twojej recenzji chyba zasięgnę po niego c:

    -Estera
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obseruwję i liczę na to samo :)
    http://drugastronaobiektyw.blogspot.com/?m=1
    Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten film wydaje się być bardzo ciekawy, z chęcią go obejrzę ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam, jest genialny, bardzo mi się podobał :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń