#3 Faves

piątek, lipca 10, 2015

Na samym początku pragnę zaznaczyć, że nie są to ulubieńcy miesiąca tak jak większość myślała o ostatnim poście. Seria 'Faves' owszem jest podobna do co miesięcznych postów- ulubieńcy miesiąca, ale nią nie jest. Kategorie są inne niż w tej popularnej serii i przedstawiają głownie to co podobało mi się np. w danym tygodniu lub w dłuższym okresie czasu, ale krótszym o miesiąca. Nie zrozumcie mnie źle po prostu chciałam wyjaśnić sedno tego typu postów, z tej serii.

1. Filmik

Aspyn oglądam od niezbyt długiego czasu ale już uważam, że jest ona godna polecenia. Ma naprawdę bardzo fajne filmiki o różnorodnej tematyce. Zapraszam do oglądania :) 


2. Piosenka

Od kliku dni nie mogę się uwolnić od dwóch piosenek, które bardzo wam polecam. 






3.Zdjęcie



                                   




4. Konto

Ostatnio poleciłam wam konto z Twittera teraz czas na Tumblr. Jest to blog, ktory obserwuję od dawna i uwielbiam każde zdjęcie, które się tam znajduję, a mowa o arwelle :)

5. Blog


Możecie to uznać za wredna reklamę, ponieważ tym razem polecę Wam blog mojej przyjaciółki. Nie ze względu na to, że jest moją przyjaciółka tylko dlatego, że jest on wart polecenia. Skończyły się już wszelkie wymówki i wraca do pisania pełną parą. Jeżeli chcecie sprawdzić o czym jest jej blog to wbijajcie; Słownik sztuki.



Jak wam mijają wakacje? Wybieracie się gdzieś na wypoczynek? 


Wiktoria

7 komentarze

  1. Ta piosenka Seleny jest świetna :D

    U mnie konkurs, do wygrania super nagrody, post promujący i wiele więcej!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę Ci powiedzieć, że bardzo mi się spodobała ta piosenka Seleny. Wpada w ucho. U mnie wakacje spontaniczne. ♥
    Zapraszamy do siebie:
    http://fiind-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bardzo tą piosenkę Seleny. Super zdjęcia i klipy.

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com - a u mnie KONKURS
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba muszę zacząć oglądać tą youtuberkę :D
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mega to zdjęcie! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tez teraz moją ulubioną piosenką jest piosenka seleny :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń