#2 Tydzień Filmowy- Najdłuższa Podróż

poniedziałek, lipca 20, 2015

To już drugi dzień tygodnia filmowego. tym razem trochę o filmie, o którym już kiedyś wspominałam na moim blogu. Zapraszam do czytania :)




Premiera:
-Polska- 12 czerwca 2015
-Świat- 3 kwietnia 2015
Gatunek: dramat
Reżyseria: George Tillman Jr. I
Ocena: 9/10
Zwiastun:klik


O tym filmie słyszałam dużo rzeczy. Mimo, że nie jest to ten gatunek, który oglądam prawie cały czas to bardzo chciałam pojechać na niego do kina, niestety nie udało się. Musze Wam powiedzieć, ze żałuję, ponieważ zobaczenie takiego filmu na dużym ekranie to by było coś. Poznajemy całkowicie dwie różne osoby, oraz dwie różne historie miłośne, z różnych wieków. Młoda dziewczyna kończąca studia poznaje kowboja próbującego wrócić na szczyt. Ich relacja zaczyna nabierać tempa jednak potem zwalnia. Piękna Sophia często odwiedza starszego pana Ira, z którym wspomina jego przeżycia miłośne z Ruth i sama czerpie z nich naukę. Nagle pomiędzy Lukiem, a Sophia dochodzi do pewnej sprzeczki. Późniejsze wydarzenia są o wiele bardziej emocjonujące, ale tego już Wam nie zdradzę. Podobała mi się w tym filmie obsada, która sprawiła się świetnie. Scott Eastwood i Britt Robertson w głównych rolach to było to. Jedyne zastrzeżenie jak dla mnie to to, że akcja na początku powoli się rozwija, a potem można się zgubić. Radze przygotować chusteczki :)

Lubicie filmy takiego typu? Oglądaliście już "Najdłuższą podróż", a może macie dopiero w planach?


Wiktoria

4 komentarze

  1. Jeszcze nie oglądałam,ale mnie zaciekawiłaś i chyba obejrzę :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post:) milo czyta sie i przeglada twojego bloga:) bede wpadac czesciej
    zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim i oglądałam zwiastun! Mam w planach go obejrzeć lecz z tego co się orientuję film wszedł do internetu z napisami, a ja osobiście lubię lektora :)

    Obserwacja? Zostalam u Ciebie na dłużej, na prawdę widać efekty prowadzenia tego bloga przez Ciebie ;)
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń