#1 Tydzień Filmowy- Człowiek ze stali

niedziela, lipca 19, 2015

W lutym tego roku pojawiła się seria postów pod tytułem "Tydzień Filmowy". Polegała ona na tym, że codziennie dodawałam krótkie recenzje danego filmu. Przyrzekłam, że powtórzę ta serie kiedy znajdę więcej czasu i oto jestem. Mam nadzieje, że przyjmiecie te posty z taką samą satysfakcją jak poprzednio. Zaczynamy!




Premiera:
-Polska- 21 czerwca 2013
-Świat- 10 czerwca 2013
Gatunek: Akcja, Sci-Fi
Reżyseria: Zack Snyder
Ocena: 6/10
Zwiastun: klik




Postać tego super bohatera jest chyba większości znana. Jego historie mogliśmy poznać już bardzo dawno temu, jednak od dwóch lat jest możliwość przypomnienia jej w trochę lepszym wydaniu. Początek filmu bardzo przypadł mi do gustu. Zaczyna się od miejsca, z którego pochodzi ten bohater. Fabuła jest nieco bardziej rozbudowana. Pierwszy naturalny poród od wieków, śmierć, zagłada i ucieczka. Potem, jak się można było spodziewać przenosimy się na Ziemie. Nie poznajemy historii Supermena od samego początku jednak od tego momentu kiedy poszukuje on samego siebie, próbuje dowiedzieć się skąd pochodzi, odnaleźć rodziców. Owszem, w pewnych momentach filmu możemy zobaczyć, krótkie fragmenty jego ziemskiego życia, także nie jest to nagły przeskok w czasie. Na rozwinięcie akcji nie trzeba czekać zbyt długo tak samo jak na pojawienie się ukochanej i wielkiego wroga super bohatera- Kal-El/Clark Kent. Przyznaje w niektórych momentach miałam lekki problem z połapaniem się o co chodzi w danej scenie, ponieważ zbyt dużo się działo, ale nie było to też takie uwłaczające. Jeżeli chodzi o wątek miłosny to nie przyćmiewa on wszystkich zdarzeń, pojawia się niezbyt często, co też jest dobre. Podobało mi się to, że film nie byt nazbyt przesączony efektami specjalnymi i dzięki temu o wiele więcej się go oglądało. Obsada tez jak najbardziej przypadła mi do gustu.


Fabuły nie zdradziłam zbyt wiele ale to tylko, żeby Was zachęcić. Mimo wielu opinii, które słyszałam i czytałam, przemawiających za tym jak kiepski jest ten film to ja go polubiłam. Jeżeli będzie następna część to na pewno ją obejrzę.



Co sądzicie o tym filmie? Obejrzycie go, a może już to zrobiliście? Podzielcie się opinią :)




Wiktoria

1 komentarze

  1. Już widziałam i uwielbiam filmy, które odbiegają od rzeczywistości. Fantastyka, science fiction i animacja to moje ulubione gatunki. także Człowiek ze stali jak najbardziej w moim guście. :)

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń