Repertuar Czerwca

niedziela, czerwca 14, 2015


Tak zdaje sobie sprawę z tego, że jest już 14 czerwca i w kinach wyszło już wile nowych filmów, ale nadal nie powstrzymuje mnie to od napisania tego posta. W zeszłym tygodniu miałam jeszcze trochę nauki, ponieważ był to ostatni czas na podniesienie ocen przed klasyfikacją. Mam usprawiedliwienie na to, że nie było posta w środę. Teraz przejdźmy do sedna.


1. "Jurassic World"

Premiera:
*Świat- 29 maja 2015
*Polska-  12 czerwca 2015
Rok 2015. Od wydarzeń ukazanych w "Parku jurajskim" mija 22 lata. Wyspa Isla Nublar wyposażona jest w pełni działający park rozrywki, w którym żyją przywrócone za pomocą klonowania dinozaury. Pewnego dnia prowadzący eksperymenty naukowcy tworzą zupełnie nowego dinozaura, który posiada cechy dwóch gadów: welociraptora i tyranozaura. Wszystko idzie zgodnie z planem do czasu, gdy stwór wymyka się z parku.

No nareszcie jakiś film z mojego ulubionego gatunku. Jest o nim już naprawdę bardzo głośno i mam nadzieję, że się na nim nie zawiodę. Po raz kolejny obsada jest niesamowita i równie zachęca do obejrzenia filmu co zwiastun.
Zwiastunklik

2. "Najdłuższa podróż"  

                                           

Premiera:
*Świat- 3 kwietnia 2015
*Polska- 12 czerwca 2015
Opowieść o miłości, przeznaczeniu, zrealizowanych i niespełnionych marzeniach, śmierci i tajemnicach, złożona z dwóch wątków, które splatają się w nieoczekiwanym momencie. W pierwszym z nich oglądamy starszego pana, który po wypadku samochodowym zostaje uwięziony we wraku i w oczekiwaniu na pomoc wspomina całe swoje dotychczasowe życie, wypełnione miłością do nieżyjącej już żony. Drugi z wątków to opowieść o studentce historii sztuki, zakochanej w młodym kowboju z rodeo, który musi wrócić na arenę po ciężkim wypadku, by ratować rodzinne ranczo.


Normalnie nie oglądam takiego typu filmów, ale muszę się przyznać zachęciła mnie obsada. Britt Robertson i Scott Eastwood w głównych rolach  jest bardzo przekonujące. Poza tym jest  to adaptacja kolejnej opowieści Nicholasa Sparksa- to po prostu nie może się nie udać.
Zwiastunklik



3.  "Agentka"

Premiera:
*Świat- 15 marca 2015
*Polska- 5 czerwca 2015
Parodiująca filmy o przygodach superagenta Jamesa Bonda komedia sensacyjna z nominowaną do Oscara Melissą McCarthy ("Druhny", "Gorący towar"). Susan Cooper jest skromnym i niedocenianym analitykiem pracującym dla CIA. Gdy działający w ukryciu agenci zostają zdekonspirowani, Susan musi porzucić wygodne biurko i wkroczyć do akcji. Jej zadaniem jest rozpracować szajkę handlarzy bronią i zapobiec światowemu kryzysowi. Brak doświadczenia nadrabia brawurą i nieszablonowymi metodami działania, które budzą grozę zarówno jej przeciwników, jak i przełożonych.





Nadszedł czas na komedie. Znowu nie jest to mój ulubiony rodzaj filmów, ale ten zwiastun mnie zaciekawił. Zapowiada się na to, że będzie miła zabawa przy oglądaniu.
Zwiastun: klik



4. "Minionki"


Premiera:
*Świat- 18 czerwca 2015
*Polska- 26 czerwca 2015
Film zabierze nas w przeszłość, dzięki czemu poznamy historię Minionków - od zarania dziejów do czasu, gdy w ich życiu pojawił się Gru. Minionki zawsze potrzebowały złego przywódcy, służyły już T. Rexowi, Czyngis-chanowi, Napoleonowi, a nawet hrabiemu Drakuli, tyle tylko, że… wszystkich ich przypadkowo zgładziły. Teraz, kiedy nie mają komu służyć, są pogrążone w rozpaczy. Minionki Kevin, Bob i Stuart desperacko poszukując zła, przemierzają cały świat. Po drodze detronizująkrólową Elżbietę II i wplątują się w najdziwniejsze przygody. Na Florydzie, podczas tajemnej konwencji złoczyńców poznają Scarlett Overkill (w wersji oryginalnej głosu użyczyła jej Sandra Bullock), pierwszy w historii tak czarny kobiecy charakter. W niej cała nadzieja.

Jest to film nie tylko dla dzieci, ale także dla tych starszych osób, po prostu dla każdego. Czy wybiorę się do kina, aby go zobaczyć nie wiem, ale na pewno go oglądnę.
Zwiastun:klik 


To już wszystko jeżeli chodzi o repertuar czerwca. Na jaki film Wy najbardziej czekacie w tym miesiącu?


Wiktoria.














13 komentarze

  1. ten drugi film mnie zaciekawił, chętnie obejrzę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najdłuższa podróż mnie przekonuje! :D
    pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minionki to mój typ! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Najdłuższa podróż to cudowny film ! Byłam na nim wczoraj i jestem mega zadowolona <3

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w przyszłym tygodniu prawdopodobnie pójdę z moją klasą na "Jurassic World" :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w przyszłym tygodniu prawdopodobnie pójdę z moją klasą na "Jurassic World" :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Najdłuższa podróż może być ciekawa. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mogę się doczekać "Minionków", jedna z moich ulubionych bajek ;)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń