OtherTees

niedziela, czerwca 21, 2015

Zapewne każdy z nas jest fanem jakiegoś filmu, serialu czy serii książek. Niekiedy to uwielbienie dochodzi do takiego stopnia, że chcemy posiadać jak najwięcej gadżetów związanych z danym tematem. Jak najbardziej rozumiem takie zachowanie, ponieważ ja też tak mam. Jestem głównie fanką filmów i seriali, które są już klasykami, albo się nimi stają. Jako fanatyk tych przeróżnych historii chciałam posiadać coś z nimi związanego, dlatego jestem dozgonnie wdzięczna tym, którzy stworzyli taką stronę jak OtherTees.




Jest to sklep internetowy, w którym znajdziemy głównie ubrania, ale także kubki i figurki. Odzież z oryginalnym nadrukiem jest dostępna w tym sklepie tylko przez dwa dni, niektóre z nich możemy także znaleźć w sklepie, gdzie są tam na stałe. Wzory są o różnej tematyce, czasami trudno się zorientować, o który film czy może serial chodzi, ale głównie są one zrozumiałe i niewulgarne.




 Nadruk może być wykonany na normalnym podkoszulku, v-neck, bluzie lub bluzie z kapturem, bluzce na ramiączkach lub bluzce dla dzieci. Cena waha się od 34 zł do 89 zł plus przesyłka. odpowiednie wymiary też możecie dobrać przy pomocy tabeli rozmiarów. Ja najbardziej polecam Wam bluzki v-neck, czyli wycięte w tzw. serek. Jest ona dla mnie bardziej wygodna, ponieważ nie jest, aż tak podszyję jak w normalnym kroju. Kolor jest zależny od producenta, on wybiera możliwe zabarwienie koszulki i podaję je w propozycjach.




Ja posiadam w swojej kolekcji już trzy koszulki z tej strony, są to te przedstawione na powyższych zdjęciach. Jestem z nich bardzo zadowolona. Jednak przy pierwszym zamówieniu wybrałam zły rozmiar, dlatego radze wam korzystać z Tabeli rozmiarów. Jeżeli chodzi o jakoś tych koszulek to jest ona na prawdę bardzo doba. Nadruk nie spiera się po pierwszym praniu, kolor jest trwały. Nie jest też tak, że właśnie ten nadruk, o który głównie chodzi, się odkleja lub zaczyna marszczeć i powoli odpadać jest on solidnie wykonany. 


Aktualnie czekam jeszcze na dwie koszulki z tej strony. Przesyłka trwa dosyć długo, ponieważ najpierw są zbierane zamówienia, potem koszulki są wysyłane do drukarni i dopiero wtedy rozsyłane, ale nie trwa dłużej niż miesiąc. Pokaże Wam teraz parę produktów, które także mi się spodobały.

Tyrion Lannister- Gra o Tron




The father of the year- Gwiezdne Wojny




Not a people person




I'm your father- Gwiezdne Wojny





Jeżeli macie do mnie jakieś pytania, odnośnie tej strony lub bluzek to śmiało piszcie w komentarzach :)




Wiktoria

7 komentarze

  1. Super bluzki! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta ostatnia koszulka :).

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek z Gwiezdnych Wojen najlepszy. ♥

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest świetne ! Wiele razy korzystałam drukowałam dla siebie jak i dla przyjaciół w formie prezentu ! :D
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń