Repertuar maja- nowa seria

piątek, maja 08, 2015

Cześć!
Jak już możliwe spostrzegliście jestem wielką miłośniczką filmów. Najbardziej lubię oglądać filmy z gatunku fantasy, science-fiction czy akcji. Szczerze to rzadko bywa kiedy zabieram obejrzenie filmu z innego gatunku. Jak na razie wyczekuję premier paru adaptacji, a także kilku powracających produkcji lub kontynuacji. Pomyślałam, że się nimi z Wami podzielę. Tym postem także rozpoczynam nową serie na tym blogu. Nie ma ona jak na razie określonego tytułu (może jakieś propozycje?). Będę się starała przedstawić na początku miesiąca filmy, które proponują nam do obejrzenia nasze kina itp.

1. Avengers: Czas Ultrona 




Premiera:
*Polska- 7 maja 2015
*Świat- 13 kwietnia 2015

"Kiedy Tony Stark próbuje wskrzesić program utrzymania światowego pokoju, sytuacja się komplikuje. Na scenę wkracza mroczny Ultron ze zbrodniczym planem zniszczenia całej planety."


Po obejrzeniu pierwszej części nie mogłam się doczekać premiery. Kolejna produkcja Marvela, w którą się całkowicie wciągnęłam. Historie pewnie kojarzycie, grupka super bohaterów, która ratuje świat. Brzmi banalnie, ale warto obejrzeć. 

Zwiastun: KLIK






2. Wiek Adaline


Premiera:
*Polska- 15 maja 2015
*Świat- 8 kwietnia 2015


"Historia urodzonej na początku XX wieku młodej kobiety, która wskutek wypadku przestaje się starzeć. Gdy poznaje mężczyznę, zaczyna rozważać rezygnację z nieśmiertelności."


Jak już wspomniałam nie oglądam zbyt dużo melodramatów czy romansów, ale ten film mnie zainteresowała. Nie muszę od razu iść na niego do kina, chociaż z chęcią obejrzę go sobie w domu. Po zwiastunie nie wydaje się on być kiepskim filmie, a obsada jest naprawdę na wysokim poziomie.


Zwiastun: KLIK



3. Kraina Jutra 



Premiera:
*Polska- 29 maja 2015
*Świat- 20 maja 2015

"Rozczarowany życiem Frank oraz inteligentna nastolatka Casey wyruszają na niebezpieczną misję, której celem jest odkrycie tajemnicy miejsca zagubionego w czasie i przestrzeni."


Już pewien czas temu miałam szanse oglądnąć zwiastun tego filmu, nie jest on bardzo dynamiczny, ale historia mnie zaciekawiła. Kolejny film z gatunku Sci-Fi. Przyznaje obsada najbardziej zachęca do obejrzenia: George Clooney, Hugh Laurie i wielu innych.




Zwiastun: KLIK




4. Mad Max: Na drodze gniewu

Premiera:
*Polska- 22 maja 2015
*Świat- 13 maja 2015


"Prześladowany przez demony przeszłości Mad Max uważa, że najlepszym sposobem na przeżycie jest samotna wędrówka po świecie. Zostaje jednak wciągnięty do grupy uciekinierów przemierzających tereny spustoszone przez wojnę nuklearną (Wasteland) w pojeździe zwanym War Rig, prowadzonym przez Imperatorkę Furiosę. Uciekają z Cytadeli sterroryzowanej przez Immortana Joe’ego, któremu odebrano coś wyjątkowego. Rozwścieczony watażka zwołuje wszystkie swoje bandy i wytrwale ściga buntowników, podczas gdy na drogach toczy się wysokooktanowa wojna.

Max to były policjant, któremu w przeszłości zamordowano rodzinę. Od tego momentu staje się mścicielem, w zniszczonym wojną nuklearną świecie... Maxowi przyjdzie zmierzyć się, między innymi, z szalenie niebezpiecznym gangiem poruszającym się na motorach..."




Mad Max powraca na duży ekran w nowym wydaniu i z nową obsadą. Jest to seria filmów, która była hitem w ubiegłym wieku. Ta seria została nagrana na początku lat 80., a w główną rolę wcielał się Mel Gibson. Na nadchodzącym filmie pewnie się nie zawiedziemy.


Zwiastun: KLIK





To jest repertuar na miesiąc maj. Kina proponują nam jeszcze parę innych filmów jak np. komedie "Pitch Perfect 2" czy dramat "Naginając reguły". Ja wybrałam te filmy, które mnie osobiście najbardziej zaciekawiły. 


Słyszeliście, o którymś z tych filmów? Może też macie w planach obejrzenie tych produkcji?





Mam nadzieję, że ta seria Wam się spodoba :)







Wiktoria.







10 komentarze

  1. Ja się wybieram do kina na ten ,,czas Ultrona'' ponoć fajny.
    Mój blog
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie musze obejrzeć je wszystkie ;)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wybiorę się do kina na jakiś z tych filmów :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam jedynie o tym pierwszym ale nie oglądałam :)

    Zapraszam na nowy post :D
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o ani jednym,ale Wiek Adaline bardzo mnie zaciekawił ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na serię :) Nie słyszałam jeszcze o tych filmach ale mogą być ciekawe :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadnego z nich nie oglądałam, chyba się skuszę:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak szczerze to nie słyszałam o żadnym z tych filmów, ale jak tylko znajdę czas to postaram się obejrzeć ;)
    Ten drugi mnie zainteresował :)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń