Avengers: Czas Ultrona

środa, maja 20, 2015

Witajcie :)
Na pierwszym miejscu w poprzedniej notce Repertuar maja dałam film Avengers: Czas Ultrona. Czekałam bardzo długo na kolejną część i nie było możliwości, abym nie poszła na nią do kina.



Nie zawiodłam się na tej części w żadnym calu, ba dla mnie jest ona nawet lepsza niż pierwsza. Fabuła jest o wiele bardzie rozbudowana. W niektórych momentach przechodzi nas dreszczyk emocji. Dowiadujemy się więcej o poszczególnych postaciach i na to właśnie czekałam. Pojawili się także nowi bohaterowie, z których jestem bardzo zadowolona. Ich moce są dosyć "popularne", ale potrafią narobić hałasu. Jest tutaj o wiele więcej akcji niż się spodziewałam, dlatego czasami było trudno nadążyć nad tym co się dzieje. Oczywiście nie mogło także zabraknąć poczucia humoru i dowcipnej wymiany zdań pomiędzy Kapitanem Ameryka, a Iron Man. Pojawił się również wątek miłosny, pomiędzy dwójką głównych bohaterów, nie jest on zbytnio rozbudowany i nie ma go też nie wiadomo ile, także nie robi się komedia romantyczna zamiast filmu sci-fi.  Black Widow jak zawsze prezentowała się z gracją, Hawkeye ujawnił pewien sekret, a Thor był oszałamiającym Thorem. Zdradzę Wam też, że pojawia się postać, która jest godna i ma umiejętność taką jaką posiada jeden z super bohaterów.  Nie chcę Wam zdradzać fabuły dlatego na tym skończę.

Nowi aktorzy są naprawdę bardzo dobrzy jednak stała obsada jest niezastąpiona. Chris Evans, Chris Hemsworth, Robert Downey Jr., Mark Ruffalo, Jeremy Renner i Scarlett Johansson w połączeniu tworzą absolutną perfekcję.

Zwiastun:





Ocena: 8/10

Czy widzieliście już tą najnowszą produkcję Marvela? Lubicie takie filmy, a może chcecie obejrzeć tą produkcję?



Wiktoria.


9 komentarze

  1. O muszę to zobaczyć! :)
    Klikniesz w kilki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zwiastun jest świetny! muszę koniecznie oglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam zamiar obejrzeć tan film i mam nadzieję że wkrótce mi się to uda:)
    co powiesz na wspólną obserwację? :*
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam jeszcze tego filmu ale może się skuszę :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialabym sie na niego wybrac
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam i muszę powiedzieć, że podobała mi sie bardziej niż 1 część! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam, nie moje klimaty :(

    http://karina-kaarina.blogspot.com/2015/05/black-jumpsuit.html

    OdpowiedzUsuń