#2 Faves

środa, maja 27, 2015

Hej :)
Przyznaję moja aktywność od czasu powrotu zmalała w porównaniu do tego co było przed tą krótką przerwą. Mam zamiar to zmienić, dlatego reaktywuję pewną serie, która nie była do końca dopracowana. Teraz też nie jest tak super ale już coś lepszego. Tutaj macie pierwszy post z tej serii klik, dlatego nie będę teraz tłumaczyła na czym to polega.

1. Filmik

Meredith Foster i jej Summer Morning Routine zostaje filmikiem tygodnia. Ta amerykańska youtuberka od dawna jest na mojej liście subskrypcji. Polecam Wam do oglądnięcia nie tylko ten filmik :)




2.Piosenka

Zważając na to, że niedawno odbyła się Eurowizją nie mogłam dać innej piosenki jak właśnie tą. Belgia była moim faworytem tego rocznego konkursu. Niestety nie udało się im wygrać ale zajęli zaszczytne czwarte miejsce.




3. Zdjęcie

Nie mogłam się zdecydować na jedno. Obydwa sa przepiękne a to dlatego, że są na nich Lily Collins i Jamie Campbell Bower. Shippuje ich od bardzo dawna i się strasznie cieszę z tego, że znowu są razem.



























          Idealni. 
















4.Konto


To jest coś nowego. Będę tutaj wam polecać moje ulubione konto z Twittera, Tumblr czy Instagrama. W tym tygodniu wybrałam coś z Twittera,a mianowicie konto @TheBucktList. Przeglądam je codziennie już od pewnego czasu i jest ono g e n i a l n e.


5.Blog

Jak pewnie się domyśleliście tutaj polecę Wam pewien blog. W tym tygodniu jest to blog http://luuvmy.blogspot.com/. Uwielbiam oglądać zdjęcia, które są na nim umieszczane i czytać posty. Karolina trzymaj tak dalej!
W tej kategorii może znaleźć się tez twój blog. Jedyne co musisz zrobić to pod tym postem zostawić link do swojego bloga i zadać mi jakieś kreatywne pytanie :) Powodzenia!




Każdy post z tej serii będę chciała zakończyć cytatem, także:

"Słowa krytyki zapraw miodem życzliwości"- Zbigniew Trzaskowski 



Wiktoria






12 komentarze

  1. Mi się podobaj takie posty bardzo^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jamiego uwielbiam od lat, na długo przed Miastem Kości już był jednym z moich ukochanych aktorów... A Lily też jest przecudowna! I tak, zawsze byłam oczarowana nimi jako parą. No i nareszcie do siebie wrócili! Oni są tacy podobni do siebie :P Co do Meredith, to też od dawna ją subskrybuję, ale ostatnio zaczyna mnie denerwować to, że ciągle te filmiki się u niej powtarzają... Co chwila robi jakąś rutynę, czy to summer, czy spring czy school czy coś tam. no fajnie, ale ile można? Albo serię o szkole, gdzie ona do szkoły to już chwilę jakby nie chodzi... śmieszne to trochę.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy ♥ Znam tego bloga, jest genialny :)

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajni ulubieńcy ;) Znam tego bloga ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi ulubieńcy! Też lubię tą piosenkę :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Ja sama uwielbiam muzyke, blogi, youtube i ciekawostki z zycia celebrytow, wiec ciagle szukam nowych inspiracji!

    Pozdrowienia z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post :) dziękuje za komentarz u mnie na blogu:*
    a może wspólna obserwacja? ;)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię oglądać tą youtuberkę:) Świetny post:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń