Seven

środa, kwietnia 29, 2015

Hej :)
Mimo, że dzisiejsza pogoda nie należy do najlepszych to wszyscy raczej zauważyli, że lato się jak najszybciej zbliża. Z tego powodu pytam, jak się mają wasze noworoczne postanowienia? Macie już swoją wymarzoną figurę? A może jeszcze do niej dążycie?
Kiedyś zrobiłam już tego typu notkę (klik), ale dzisiaj wracam do tego tematu. Jak może wiecie najlepiej uzyskać swoje "body goals" poprzez odpowiednią dietę połączona z ćwiczeniami. Jak na razie nie będę poruszać tematu właściwej diety, ponieważ sama się do takiej zbytnio nie stosuję.











Przedstawię Wam pewną aplikacje. Nazywa się ona "Seven" i polega na tym, że wraz   z nią robimy swój codzienny workout. Jak nosi nazwa nasze ćwiczenia mają trwać około 7 minut.















Możemy sobie wybrać kogo chcemy żeby prowadził dla nas trening. Chodzi mi tutaj o głos pewnej osoby, która będzie nas motywować, ile zostało do końca i tak dalej.











Aplikacja ta robi nam pewne wyzwania, między innymi: 7 month challenge, Unbreak my heart (odpoczywaj tylko 3 dni wciągu tygodnia), Hat-trick ( ćwicz 3 dni bebędziesz chciałaz przerwy) i wiele, wiele innych. Twoje wyniki są zapisywane, także jeśli  możesz zerknąć na swoje postępy, możesz również sama stworzyć swoje własne notatki.


Dla wszystkich dostępny jest full body workout, który zawiera 12 ćwiczeń po 30 sekund i 10 sekund przerw. Jeżeli chcemy mieć inne treningi do dyspozycji musimy je wykupić lub dalej ćwiczyć regularnie i wtedy je odblokujemy.


























Cała aplikacja jest po angielski i przy jej pobieraniu nie ponosi się żadnych kosztów. 

Ja osobiście nie korzystam z takiej formy ćwiczeń długo, ale ta aplikacja jak najbardziej przypadła mi do gustu, a małe efekty są już widoczne :)

Ostatnio znalazłam też bardzo fajny workout na brzuch na kanale "xhit daily":



Jeżeli macie do mnie jakiekolwiek pytania, odnośnie tej aplikacji, a także na inny temat to możecie je zadawać w komentarzach. 




Co myślicie o nowym wyglądzie bloga?





Powodzenia w ćwiczeniach,
Wiktoria.





18 komentarze

  1. Też mam tą aplikację, haha.

    http://werko-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy wygląd jest czytelniejszy, a ta aplikacja jest bardzo fajna!

    Pozdrawiamy!
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy wcześniej nie słyszałam o tej aplikacji , na pewno mi się przyda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aplikacja- ślwietna a wygląd- ideaalny!

    Obserwuję, Pozdrawiam i Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś tą aplikację, ale nie używałam.. Zdecydowanie bardziej wolę ćwiczenia z youtube. :) (xhit, mel b, passion4profession)

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś ćwiczyłam z tą aplikacją. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta aplikacja! Będę musiała kiedyś ją wypróbować ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog!

    http://ewhem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Podba mi sie tu wszystko, Twój sposób pisania,zdjęcia , desing. Jestem tu po raz pierwszy i na pewno nie ostatni. :)

    W miarę możliwości zajrzyj do mnie, bedzie mi bardzo miło. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zaczelam robic a6w takze z apka :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. to super app! :D Musze koniecznie ją pobrać :D

    ❀MÓJ BLOG❀ - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą aplikację i nie narzekam :) a co do wyglądu bloga to przypadł mi do gustu :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny wygląd! Ja osobiście nadal walczę o wymarzoną figurę i choć takie apki pomogają to jakoś nie mi. Kiedyś już próbowałam z Pump up'em, no ale wyszło jak wszyło :))
    Obserwuję!
    Mój blog- klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do ,, Wiosenny konkurs na post promujący !
    Można naprawdę dużo , dużo zyskać Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń