DIY: Zajączek świąteczny

piątek, kwietnia 03, 2015

Hej :)
Pojutrze już mamy Wielkanoc i z tego powodu chcemy przynieść trochę tej radości do naszych domów. Najczęściej przyozdabiamy nasze stoły, parapety itp. kwiatami lub figurkami w kształcie jaj, kurczaczków czy zajączków. A może by tak zrobić samemu taką świąteczną ozdobę? Postanowiłam, że zrobię dzisiaj DIY. Pokaże Wam jak łatwo zrobić taką inną wersję Wielkanocnego zajączka.
To wszystko zaczęło się tym, że szperałam w internecie za jakimiś fajnymi ozdobami świątecznymi, ponieważ chciałam zrobić coś fajnego na plastykę do szkoły. Znalazłam sam obrazek, a nad opcjami wykonania musiałam się sama pomęczyć. Zobaczcie jak powinien wyglądać taki zajączek:




Co potrzeba:
* rolkę po papierze,
*biała i w dwóch innych dowolnych kolorach kartkę papieru,
*nożyczki, klej, taśmę dwustronną, cyrkiel, ołówek, dziurkacz, 
*w dowolnych kolorze włóczkę,
*bibułę,

1. Obklej rolkę po papierze biała kartką.

 2. Wytnij dziurkaczem dużą ilość kółeczek w dowolnym kolorze.
3. Następnie poprzyklejaj je na rolce w dowolnym stylu.


 4. Wytnij uszka dla zająca i na nie naklej białe kółeczka(wycięte dziurkaczem).
5. Wytnij dwa kółeczka z białego papieru o średnicy 1,5 cm oraz dwa kółeczka o czarnym kolorze (najlepiej dziurkaczem).



6. Następnie naklej je trochę nad połowę i mamy oczy.
 7. Przy pomocy taśmy dwustronnej naklej od wewnętrznej strony uszy.



8. Teraz będziemy robić podstawkę dlatego lepiej jest użyć kolorowy papier techniczny.
9. Wytnij kółko o promieniu 6 cm oraz uszy.
10. Przyklej uszy od spodu do kółka.
11. Będziemy teraz przyklejać nasza rolkę do podstawki. Do tego będziemy używać taśmę dwustronną , którą przyklej do podstawki tak jak na zdjęciu. (najlepiej po czterech stronach)



12. Przyklej rolkę do podstawki. Upewnij się, że jest ona dobrze przyklejona.


13. Z bibuły zrób kuleczkę, która będzie nosem. Z tył przyklej taśmę dwustronną, tak aby można było kuleczkę przykleić do rolki.
 14. Wytnij trzy równe niteczki z włóczki o dowolnych kolorze i przy pomocy taśmy dwustronnej przyklej je do rolki.

 15. Następnie naklej kuleczkę z bibuły w miejscu łączenia się niteczek.


Gotowe :)

Mam nadzieję, że ten DIY się Wam spodobał i go wypróbujecie.  Chcielibyście więcej notek o takiej tematyce?Jeżeli macie jakieś pytanie piszcie w komentarzach :) 




Wesołych i Zdrowych Świąt Wielkanocnych życzy,
Wiktoria








6 komentarze

  1. Świetna ozdoba! :)
    życze Wesołych Świąt! :)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania!: )
    MÓJ BLOG, klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Diy to świetna sprawa. Oczywiście jeśli ma sie zdolności manualne i cierpliwość (których to ja nie posiadam nawet w znikomej ilości). :D
    Twoje zajączki świąteczne wyszły genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post! :)

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesolych swiat. ;)
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. żałuję że po świętach zobaczyłam tego posta, bo chętnie bym zrobiła taką ozdobę!
    zapraszam do mnie thisrosse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne DIY!
    Zrobię za rok tego króliczka :D
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń