Zbuntowana

sobota, marca 28, 2015

Siemanko :)
Nie było mnie tutaj około tydzień, cóż do kwietnia pewnie tak będzie. Egzaminy i te sprawy.
Jak zapewne wiecie 20 marca odbyła się premiera filmu "Zbuntowana". Jest to już druga cześć z serii Niezgodna, która doczekała się ekranizacji. Oczywiście musiałam na nią pójść. Zrobiłam to co prawda tydzień po premierze. Udałam się do kina wraz z moją przyjaciółką Kornelią- Słownik Sztuki. Kojarzycie te osoby, które cały czas rozmawiają podczas seansu i każdemu przeszkadzają w oglądaniu filmu? To byłyśmy my. Film był taki cudowny, że nie mogłyśmy nie komentować co niektórych scen w trakcie oglądania. Kornelia mówiła, że ta część nie będzie taka super jak pierwsza, ponieważ książka jest bardzo nudna, ale po obejrzeniu obydwie doszłyśmy do wniosku, że "Zbuntowana" powala na łopatki "Niezgodną". W trakcie filmu dzieje się wiele zwrotów akcji. Niektóre sytuacje jakie się wydarzyły były dla mnie szokujące. Dowiadujemy się o wiele więcej o o głównych bohaterach, a dokładnie o urokliwym 4. Erudyci jak zawsze są wredni, serdeczność obrzydliwie miła. Pojawiają się bezfrakcyjni, o których nie było za dużo mowy w pierwszej części. Tak samo z prawością, u której mają miejsce ekscytujące momenty- serum prawdy i tak dalej. Niestety rzadko pojawiają się Nieustraszeni, a lepiej nie mówić o Altruistach, których wprawdzie nie ma. Trzeba też wspomnieć o niesamowitych efektach specjalnych. Podczas symulacji było ich na prawdę sporo i zostały one genialnie wykonane, wielki szacunek dla twórców.

Obsada po pierwszej części się nie zmieniła i z tego powodu się bardzo cieszę. W Tris wcieliła się wszystkim znana Shailene Woodley.  4 zagrał oszałamiający, niesamowity, genialny Theo James. Pojawiło się też wile innych aktorów nowych jak i starszych m.in.: Kate Winslet, Miles Teller, Ansel Elgort, Zoe Kravitz, Naomi Watts, Octavia Spencer, Keiynan Lonsdale i wielu, wielu innych. Mogliśmy ich podziwiać w efekcie 3D lub 2D. Ja oglądałam w tej pierwszej wersji (3D), ale dużej różnicy to nie robi, tylko od okularów bolą troszkę uszy.

Reasumując polecam każdemu fanatykowi filmów akcji czy si-fi oglądnąć ten film. Nie zawiedziecie się.

Teraz taki mały miks zdjęć :)







Oglądaliście już film "Zbuntowana"? Podobała Wam się? A może wybieracie się dopiero do kina?


W internecie istnieje też test, w którym możecie sprawdzić do jakiej Wy należycie frakcji-o tutaj. Co Wam wyszło? Mi serdeczność- najgłupsza dla mnie frakcja. Cały czas noszą się na żółto i jedyne co robią to uprawiają roślinki. Ale muszę przyznać, że z tym testem to fajna sprawa. Mojej przyjaciółce wyszła Erudycja i dlatego ja poszłam do kina w żółtej koszuli, a ona na niebiesko :)


Ocena: 10/10
Zwiastunklik


Dziękuje za czytanie,
Wiktoria.

9 komentarze

  1. Chętnie obejrzę ten film. Aktorka bardzo spodobała mi się w filmie "Gwiazn naszych wina". Jestem ciekawa jak teraz sobie poradzi :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jade za tydzien nie moge sie doczekac Niezgodna to moj ulubiony film Fany post !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na tym. Cudowny film i post również. :3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze szybko wybrać się na ten film poniewaz jedynka nie zauroczyła *o*
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety jeszcze nie miałam okazji obejrzeć tego filmu ale będę musiała to nadrobić :>

    Mój blog KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie byłam na Zbuntowanej, ale mam zamiar w najbliższym czasie pójść.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega blog
    Uwielbiam go <3
    .
    .
    .
    Mam prośbę poklikasz w linki
    u mnie w pościę? Napisz u mnie w kom
    Zachęcam też do konkursu(świetne nagrody)
    Mogę też zrobić design :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam, ale zamierzam, jak tylko obejrzę Niezgodną :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mój typ filmu, ale może się skuszę.
    thisrosse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń