TMI TAG

środa, marca 18, 2015

Hej!
Dzisiaj będzie trochę inaczej. Doszłam do wniosku, iż jak na razie to nie wiecie o mnie praktycznie nic, no może pomijając moje imię i nazwisko. Z tego powodu zamiast takiej serii postów, którą rozpoczęłam  tydzień temu pojawi się tag, a dokładniej Too Much Information Tag. Ja na prawdę lubię oglądać filmiki na yt właśnie z tą tematyka, dlatego pomyślałam czemu nie. Pytań jest około 50 więc bez przedłużania zaczynajmy :)

1. Co masz na sobie?



bluza- h&m | spodnie- c&a

2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Jak na razie nie było raczej takiego momentu, kiedy byłam na prawdę zakochana, po prostu ktoś mi się podobał.

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie. Tak szczerze, to nigdy jeszcze nie byłam w związku, a tym bardziej takim poważnym.

4.Ile masz wzrostu?
165,5 cm. Musiałam napisać to pięć po przecinku :)

5. Ile ważysz?
Moja waga jest raczej stabilna i to jest tak pomiędzy 50 kg, a 55 kg. Moim zdaniem jak najbardziej prawidłowo.

6. Jakieś tatuaże?
Nie mam, chociaż podobają mi się, Niektóre wyglądają na prawdę fajnie, ale z drugiej strony to zostaje do końca życia i kiedyś może mi się przestać podobać. Ogólnie lubię tatuaże, ale do tego czy na 100% sama chciałabym mieć nie jestem pewna.

7. Jakiś piercing?
Mam przekute tylko uszy i to od małego. O piercingu w innych miejscach nie myślę ponieważ nie podoba mi się to, aż tak bardzo.

8. OTP? Para, która lubisz?
Zdecydowanie Jayonce :3



9. Ulubiony program(serial)?
Oglądam bardzo dużo seriali, ale mam tylko dwa, które uwielbiam i są to: "Pamiętniki Wampirów"
i "Gra o Tron".

10. Ulubione zespoły? 
Słucham wielu gatunków muzyki. Nie lubię się ograniczać tylko do jednego. Jednak więcej słucham solowych artystów niż zespołów, dlatego wymienię tylko dwa: One Direction i The 1975.

11. Coś, czego Ci brakuje?
Najwięcej zdecydowanie brakuje mi czasu. Jest tyle rzeczy, które muszę, mogę lub chciałabym zrobić, a brakuje mi na nie czasu.

12. Ulubiona piosenka?
Nie mam takiej centralnie ulubionej piosenki ever, ale wstawię tutaj pare takich, które słucham teraz na okrągło.








13. Ile masz lat?
W listopadzie skończę 16.

14. Znak zodiaku?
Strzelec.

15. Czego szukasz u partnera?
Na pewno tego aby miał fajne poczucie humoru i nie należał do osób pesymistycznych, ponieważ wtedy nadawalibyśmy pewnie na tej samej "fali".

16. Ulubiony cytat?
Aktualnie jest to cytat kampanii adidas neo, a dokładniej "Live your Style".



17. Ulubiony aktor?
Oj dużo ich: Kit Harington, Sam Claflin, Luke Evans, Orlando Bloom, Lee Pace, Johnny Deep, Brad Pit, Theo James, Jonathan Rhys-Meyers, Jamie Campbell Bower, Kevin Zegers, Chris Pine, Tom Hiddelston, Ian Somerhalder, Paul Wesley i wielu innych. Nie moge wybrac tylko jednego, to za trudne.

18. Ulubiony kolor?
Biały, złoty, pudrowy róż, czarny i turkusowy.

19. Głośna muzyka czy cicha?
Zależy od miejsca czy sytuacji. w samochodzie czy na wycieczkach szkolnych wole słuchać raczej cichej muzyki, a w domu preferuję odrobinę głośniejszą.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Dawno nie byłam smutna, ale prawdopodobnie poszłabym do łóżka.

21. Jak długo zajmuje ci prysznic?
Jestem tym typem osoby, która preferuje długie kąpiele, nie tylko w wannie ale także pod prysznicem. Zależy to tez od ilości czasu jakim predysponuje, ale najczęściej w tygodniu to jest tak od 10 do 15 minut.

22. Jak długo zajmuje ci przygotowanie rano?
Budzę się ok. 7:20, a z domu wychodzę tak 8:00 lub 8:10, więc tak 40/50 minut.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?
Nie pamiętam, ale pewnie tak. Najprawdopodobniej jak byłam mała.

24. TURN ON: Co cię kręci, co ci się podoba u chłopców?
Lubie jak mnie chłopak umie rozśmieszyć, stara się prowadzić taką dosyć ciekawą rozmowę. Nie krytykuje lub wyśmiewa tego, że słucham Justina Biebera czy One Direction. Lubie jak chłopak ma tez jakąś ciekawą pasję, o której można coś więcej pogadać i mnie może też zaciekawi. Z wyglądu to nie mam takiego "idealnego" chłopaka.

25. TURN OFF: Co ci sie nie podoba u chłopców?
Nie lubi jak chłopak ma jakieś nałogi ( alkohol itp). Nienawidzę zapachu dymu papierosowego.

26.  Powód dla, którego zaczęłaś pisać bloga?
Zainteresowałam się dziennikarstwem i planowałam założenie bloga, w tym momencie kiedy o tym myślała także moja przyjaciółka. Miał to być blog modowy, ale uznałam, że trochę go urozmaicę. Po prostu taki impuls.

27. Czego się boisz?
Pająków i owadów. Boję się także tego jak mi pójdzie na egzaminach gimnazjalnych i czy dostanę się do mojego wymarzonego liceum. Ogółem boję/obawiam się dużo małych rzeczy.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Pewnie na odcinku TVD, w którym umarła mama Caroline.

29. Kiedy ostatnio powiedziałeś, że kogoś kochasz?
Nie mogę sobie przypomnieć.

30. Co oznacza twój blogowy nick?
Otóż składa on się z dwóch części. Pierwsza- Shadow, pochodzi od określenia Shadow Hunter, czyli Nocny Łowca. Może wiece jestem wielką fanką książek z serii "Dary Anioła" i to właśnie dlatego. Natomiast drugi człon- Bey, to po prostu Beyonce, jest ona moją największą inspiracją.

31. Ostatnia przeczytana książka?



32. Książka, która aktualnie czytasz?
"Dary Anioła: Miasto upadłych Aniołów"

33. Co ostatnio oglądałeś?(serial TV)
Teoria Wielkiego Podrywu, ponieważ leci teraz prawie non stop na Comedy Central.

34. Ostatnia osoba, z która rozmawiałeś?
Moja mama.

35. Relacja miedzy tobą, a osobą, której ostatnio wysłałeś sms?
Jest to moja przyjaciółka. (jej blog- klik)

36. Ulubiona potrawa?
Jest za dużo pysznego jedzenia, żeby wybrać tylko jedno.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
USA, Tajlandia, i takie większe miasta jak np.: NYC, LA, Tokio, Paryż, Rio de Janerio. Ogólnie to prawie wszystkie miejsca:



38. Ostatnie miejsce, w którym byłeś?
Kuchnia. Jedzenie jest najlepsze, ale z umiarem :)

39. Czy ktoś ci się teraz podoba?
Jak na razie to chyba (jeszcze) nie. Nie mam czasu na związki wole oglądać seriale.

40. Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś?
Od razu się przyznam, nigdy się z nikim nie całowałam i tak mam prawie 16 lat :)

41. Ostatnio kiedy ktoś cię obraził?
Pewnie to było wczoraj, ale nie przyjmuje do siebie za bardzo krytyki od osób, których zdanie nie ma dla mnie znaczenia.

42. Ulubiony smak słodki?
Albo bananowy, albo biała czekolada :3

43. Na jakich instrumentach grasz?
W podstawówce umiałam grac na flecie. Do niedawna uczęszczałam na regularne lekcje gry na gitarze i keybordzie, ale od czasu aż zaczęło się w szkole robię na prawdę ciężko i jeszcze zaczęłam jeździć na dodatkowy angielski to musiałam z tego zrezygnować. Chociaż w domu czasami coś tak sobie pobrząkam.

44. Ulubiona część biżuterii?
Będą to pewnie bransoletki i naszyjniki/wisiorki. Za pierścionkami, aż tak nie przepadam,a kolczyków to nie nosze już od długiego czasu, no chyba, że jest jakaś ważniejsza okazja.

45. Ostatni uprawiany sport?
Piłka ręczna, ponieważ wczoraj byłam na zawodach. Bardziej wolę koszykówkę.

46.  Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Beyonce- Video Phone. (link wyżej)

47. Ulubiony tekst na podryw?
Nie podrywam, także nie mam.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie mam go, więc nie.

49. Z kim ostatnio przebywałeś w wolnym czasie?
Pewnie z moją przyjaciółką lub rodziną.

50. Kto powinien dopowiedzieć na te pytania?
Nie nominuje nikogo. Jeżeli, ktoś z Was chciałby na nie odpowiedzieć, lub już to zrobił, to zostawcie na dole link :)


Podobają Wam się takie Tagi? Macie jeszcze jakieś pytania? 





Dziękuje za czytanie, 
Wiktoria.





22 komentarze

  1. Świetny post! Bardzo lubię czytać notki tego typu, można się wtedy trochę dowiedzieć o innej osobie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny TAG! :) Ciekawe pytania i odpowiedzi :*
    Kiedy kolejny post?

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie ;**
    Pozdrawiam :)
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, mi rowniez brakuje czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten Tag, a w Twoim wykonaniu bardzo przypadł mi do gustu. :) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten tag :)
    Mozna sie wiele dowiedziec o autorce bloga :D

    Pozdrawiam cieplutko 🌸 :*
    ❤Mój blog-kliiik❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag! Również w listopadzie kończę 16 lat ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post mozna sie czegoś dowiedzieć o tobie :D
    http://carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a nice post!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    OdpowiedzUsuń
  9. Tagi to bardzo przyjemne i luźne posty :)

    Odwdzięcze się za każdą obserwację lub komentarz!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale muszę przyznać, iż bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś. Masz świetny styl pisania, a do tego masz piękne zdjęcia. Zdecydowanie od teraz jeden z moich ulubionych. Nic dodać nic ująć!
    Oczywiście zaobserwowałam i czekam na kolejne wpisy!:)
    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się takie tagi <3 ja byłam w Paryżu, Londynie, Brukseli i Berlinie


    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam "Pamiętniki Wampirów" :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś oglądałam 'Pamiętniki wampirów', ale przestałam. Z chęcią bym do nich kiedyś powróciła, ale uważam, że są dużo lepsze seriale, które czekają najpierw na obejrzenie :) Obecnie oglądam Dextera (4 sezon), później pewnie zacznę Breaking bad albo dokończę do końca Skins, bo już niedużo mi zostało. Chociaż jeszcze chciałam zacząć oglądać Orange is the new black. O jeju, ile ja mam seriali do obejrzenia hahaha :D W każdym razie TMI to mój ulubiony tag i świetnie to napisałaś!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! :*
    Ja dopiero zaczynam :)
    Obs. za obs?
    Zapraszam : http://oleksandrix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń