87. ceremonia wręczenia Oscarów

wtorek, marca 03, 2015

Witajcie :)
Jak tam u Was? Przestawienie się po tych dwóch tygodniach późniejszego wstawania do trybu szkolnego jest naprawdę ciężkie. Poza tym zaczynam odczuwać, że zaczyna mnie brać jakaś choroba. Jednym słowem-tragedia. Ale nie o tym dzisiaj mowa. Jak może wiecie, albo i nie,  zeszłym tygodniu odbyła się ceremonia wręczenia nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej, powszechnie zwana gala rozdania Oscarów. Pomyślałam,że może zrobię takie moje podsumowanie tegorocznego rozdania Oscarów. Dlaczego? W tym roku po raz pierwszy w moim życiu obejrzałam całą galę, a w przyszłym roku będę miała ferie w pierwszym terminie, a to oznacza, że nie będę mogła tego powtórzyć :( Zaczynajmy.

1. Polska! 


Jak pewnie już wiecie polska produkcja filmowa, czyli film "Ida", dostała Oscara za "Najlepszy Film Nieanglojęzyczny". Nie oglądałam tego filmu, od razu się przyznam. Natomiast się strasznie ucieszyłam kiedy to właśnie ten tytuł został wyczytany w tej nominacji. Polska ma Oscara! Nadmienię też,że przemowa Pana Pawła Pawlikowskiego zaciekawiła wiele ludzi zebranych na tej gali, jak i dla mnie, była ona jedną z najzabawniejszych przemów wieczoru. Jednak czuje ten lekki niedosyt, ponieważ ten sam film miał także nominacje w kategorii najlepsze zdjęcia, cóż nie udało się. Może za rok zgarniemy kolejne Oscary. Gratulacje dla Pana Pawła Pawlikowskiego! :)






2. Rozczarowanie.


"Gra tajemnic" i "Teoria Wszystkiego" są to pewnie znane Wam tytuły filmów. Pierwszy z nich dostał aż 8 nominacji, a drugi 5. Każdy z nich dostał tylko po jednym Oscarze. Zawiodłam się. Większość nagród zgarniał albo "The Grand Budapest Hotel", albo "Birdman". Nie oglądałam jeszcze tych dwóch filmów, także tutaj się nie mogę wypowiedzieć. Jedyne co mogę napisać to to, że miałam większe nadzieje odnośnie tych dwóch produkcji. Mimo wszystko ciesze się z tego, iż Eddie Redmayne dostał Oscara za pierwszą planowa role w 'Teorii Wszystkiego", ale z drugiej strony żal mi Benedicta Cumberbatcha, który także był nominowany.

3. Czerwony dywan

Oczywiście nieodłącznym elementem takich gal jest moda i to jak, która gwiazda się ubierze. Na tegorocznym czerwonym dywanie spodobało mi się parę kreacji, dlatego wstawię tutaj ich zdjęcia.






 Niestety było też parę kreacji,które nieprzypadły mi do gustu. Na szczęście nie było ich zbyt dużo.



4. Kolejne rozczarowanie.


 Kiedy dowiedziałam się, że tegoroczną galę będzie prowadził Neil Patrick Harris byłam na prawdę ucieszona. Liczyła na dużą dawkę śmiechu i wiele przezabawnych sytuacji. Niestety zawiodłam się na nim. Jako prowadzący się tym razem nie sprawdził. Było po prostu nudno. Pomijając jeden moment kiedy wyszedł prawie nago na scenę, ale to nie był szczyt jego komizmu. W zeszłym roku Ellen Degeneres znacznie lepiej poprowadziła tą gale.


 

5. Występy.


Na występach się nie zawiodłam w żadnym calu. Jennifer Hudson, Lady Gaga, Rita Ora, Tim McGraw, Adam Levine, Jack Black, Tegan i Sara oraz Common i John Legend- wspaniali. Najbardziej spodobał mi się występ Common i John Legend. Piosenka Glory dostała także Oscara na tej gali, z czego sie bardzo cieszę. Nadmienię też, że po raz pierwszy zobaczyłam jak ktoś rapuje w garniturze, także to był taki fajny plus :) 
Występ z piosenką Glory: KLIK





To by było na tyle z mojego podsumowania gali rozdania Oscarów za rok 2014. Reasumując uważam, że była ona udana mimo kilku niepomyślności.

A Wy oglądaliście tegoroczną galę rozdania Oscarów? Jakie macie wrażenia? Podobają Wam się takie notki?




Dziękuje za czytanie,
Wiktoria.



16 komentarze

  1. Niestety nie oglądałam gali rozdania Oscarów :(
    A post bardzo ciekawy :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :*
    Daj znać u mnie :)

    Pozdrawiam
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreacje na czerwonym dywanie były cudowne! Super blog! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie- nowy blog jeszcze w budowie- melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że Polska ma oskara ! To dla nas wielka radość i duma. Co do kreacji zgadzam się z Tobą ! W tym roku nie oglądałam gali :(((
    Pozdrawiam cieplutko :* Zapraszam Cię do mnie. Może zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i bardzo orginalny post !!! Oby tak dalej !

    majka-bloguje.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i bardzo orginalny post !!! Oby tak dalej !

    majka-bloguje.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post<3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie oglądałam wręczenia Oscarów :)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam "Teorię wszystkiego" i bardzo mi się podobał ten film :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi szkoda Benedicta, uwielbiam go i jego grę :)

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam tego. Będę musiała gdzieś obejrzeć tę ceremonię ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Post o fajnej tematyce :)
    Zapraszam do mnie : http://mybeautifulsecretlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam troszeczke fajny post !
    Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post, bardzo ciekawie się go czytało ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/03/b.html
    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń