Organizacja miejsca

niedziela, marca 15, 2015

Witajcie!
Często tak macie, że w waszym pokoju panuje totalny chaos? Nie macie pomysłu jak sobie z tym poradzić? Mam dzisiaj dla Was parę rad. Nie będzie ich dużo, ale będą one konkretne.

1. Poukładaj kosmetyki.



Jeżeli masz swoje kosmetyki w jednym miejscu np.: na półce. Stoją one poukładane, anie w żadnym pudelku/kosmetyczce, to po prostu je schowaj. Ale nie tak, żeby je całkowicie ukryć. Wykorzystaj do tego koszyczek. Ja moje podstawowe kosmetyki (krem, pomadki itp.) trzymam w koszyczku, w którym nie dawno stał kwiatek. Jest to moim zdaniem świetne rozwiązanie. Nie tylko mam te produkty w jednym miejscu, ale także nie przewracają mi się, czy tym podobne. A po za tym, po zakupie, będziesz miała nie tylko ładny kwiatek, ale także pojemnik na kosmetyki.


2. Dekoracyjna organizacja.



Nie ukrywajmy. Każdy z nas chce, żeby jego pokój wyglądał ładnie i przytulnie. Więc dlaczego by tu nie połączyć organizacji i dekoracji? Jest to kolejna ode mnie propozycja podobna odrobinę do tej poprzedniej- koszyczek. Ja w takim ładniejszym pojemniku trzymam akurat moje perfumy. Nie dość, że wygląda to na prawdę ładnie, pasuję do mojego pokoju to jeszcze mam wszystkie swoje ulubione zapachy w jednym miejscu. A cena takiego ładniejszego koszyczka też nie jest duża. 



3. Schowaj bałagan.



Jeżeli w naszych pokojach widzimy porozwalane ubrania lub nie poukładane buty,czy jeszcze coś innego, to najczęściej myślimy, żeby gdzieś te rzeczy schować. Dlatego moją pierwszą poradą będzie to, aby zaopatrzyć się w pudełka. Mogą być to takie plastikowe (jak np.: z Ikea), lub kartonowe (np.: z Castoramy). Ja posiadam kartonowe. Jestem z nich na prawdę zadowolona. Pomagają mi ukryć bałagan, są naprawdę pojemne i do tego ładne, a ich cena nie należy do wysokich.


 4. Regularności.



Teraz taka rada, ze której ja tez czasami nie korzystam. Chodzi mi o regularność w sprzątaniu. Nie chcę tutaj Was zachęcać do co tygodniowego szorowania podłogi, czy polerowania mebli. Nie. Mam na myśli coś innego. Jeżeli w Twoim pokoju np.: po podłodze walają się ubrania to je po prostu stamtąd weź. Nie rób w swoim pokoju planu do filmu apokalipsa czy armagedon. Wystarczy, że nawet pościelisz łóżko a to już od razu wygląda lepiej :) Mam nadzieje, że zrozumieliście o co mi chodziło.

To już wszystko z mojej strony. Wiem, że tych porad nie jest za dużo, ale pisanie takiego posta dla mnie jest nowością, więc z czasem się rozkręcę. 

Podobają Wam się takie notki? Co myślicie o tych poradach? A jakie Wy macie sposoby na organizacje miejsca w swoim pokoju?


!!! OGŁOSZENIA !!!

Mam do Was prośbę, abyście zostawiali pod tym lub innymi postami pytania do mnie, a ja będę na nie odpowiadać w takiej serii, co pojawiła się w środę ( #1 Filmik, piosenka i zdjęcie tygodnia). Macie może tez pomysł na tą serie?





Dziękuje za czytanie, 
Wiktoria.





10 komentarze

  1. Mi się osobiście takie notki podobają :) W sumie to nie wiem jakie są moje sposoby, raz w tygodniu, w sobotę wchodzę do pokoju i składam rzeczy, chowam je.. Nie wiem, tak zwyczajnie :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełka są najlepsze aby schować niepotrzebne rzeczy :) szczególnie takie ładne pudełka :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog polecam także mojego i moich przyjacioł : http://mywaays.blogspot.com/?m=1 :-* POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię notki z poradami, ale jeśli chcesz takie robić to staraj się aby były to takie bardzie oryginalne, których w internecie mało :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    roxannee-blog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koszyki :D. zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rady :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :**
    Daj znać u mnie ♥
    Pozdrawiam :):)
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I like this your post a lot! It’s amazing!
    Thank you for sharing!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zazwyczaj wszystko segreguję i układam w odpowiednie miejsce :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre pomysły na organizację. Powiem szczerze, że skorzystam z jednego z nich, ponieważ mój bałagan ucieka spod mojej kontroli. Bardzo ładny blog! xoxo

    xilsae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń