#1 Faves

środa, marca 11, 2015

Siemanko :)
Jak tam mija tydzień? U mnie nie tak źle, chociaż potrzebuje na prawdę dużej ilości snu. Dzisiaj przychodzę do Was z czymś nowym. Przyznaje się- wymyśliłam to przed chwilą. Pomysł może nie należy do najgorszych, także mam nadzieje, że się Wam spodoba.

Otóż będę starała się może co tydzień dodawać posta, w którym będę Wam pokazywała mój ulubiony filmik z YouTube, piosenkę i zdjęcie z danego tygodnia. Co prawda mam w planie poszerzyć zakres tematu tych notek, ale jak na razie jeszcze nie wiem dokładnie co bym mogła dołączyć do tych trzech "kategorii".

                                     

 Jakieś propozycje na dodatkowe tematy?



1.Filmik tygodnia




Polecę Wam dzisiaj LookBook w wykonaniu brytyjskiej youtuberki- beautycrush. Oglądam ją od bardzo długiego czasu. Moim zdaniem ma genialny styl. Na jej kanale można znaleźć nie tylko wiele różnorodnych lookbook'ów, ale także tutoriale, haule czy zwyczajne gadane filmy lub jakieś porady. Na prawdę polecam odwiedzić jej kanał.

2. Piosenka tygodnia.


Możliwe kojarzycie ten utwór. Jest to piosenka Becky G "Shower". Tekst może nie należy do "głębokich", że to tak ujmę. Jest po prostu zwyczajny. Od tego utworu nie mogę się oderwać. Jest to dla mnie niedorzeczne. Ostrzegam ta piosenka uzależnia! 


3. Zdjęcie tygodnia.


W tej "kategorii" nie chce opisywać zdjęcia, czy uzasadniać, dlaczego mi się spodobało. Po prostu jest fajne i tyle. Miłego oglądania!






Podobają Wam się takie notki? Macie może więcej pomysłów na kategorię? Na prawdę proszę Was o pomoc w tej sprawie :)


Miłej końcówki tygodnia :)



Dziękuje za czytanie, 

Wiktoria.






16 komentarze

  1. Tydzień miną ok :) http://viki-trailblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą piosenkę! :) agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę! :) agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piosenkę, śliczne zdjęcie :D Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    Mój blog~klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Daj znać w komentarzu na moim blogu :)
    http://pages0fourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Może odpowiadaj jeszcze na jakieś pytania :) Może wspólna obserwacja?

    Moj blog---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog swietne zdjecie i posty bardzo przejrzyscie napisane :)
    http://angelica--blog.blogspot.com/ moj blog zaparaszam :) obserwujemy ? ja juz !

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny lookbook wybrałaś! Bardzo mi się spodobał. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę,ze nie tylko Mnie uzależnila ta piosenka <3
    (obserwuje z konta roxanne xcx) i liczę na to samo
    nicole-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą piosenkę Becky, a teledysk jest cudny :))
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham tą piosenkę :D. zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piosenka rzeczywiście wpada w ucho :D

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta piosenka :D
    Obserwujemy?

    Poklikasz w linki z Choies ?
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń