V-Day plan!

sobota, lutego 14, 2015

Eloszki :)

Dzisiaj mamy Walentynki. "Magiczny" dzień obchodzony i uwielbiany przez pewna część osób jak także znienawidzony przez druga połowę. Jest jednak  tez ta trzecia część ludności, która do tego święta jest sceptycznie nastawiona. Znajdują się oni na tej granicy nienawiści i uwielbienia, np. ja. Jeżeli Wy też znajdujecie się w tej grupie ludzi lub jesteście singlem/ką to mam dla Was parę sposobów ja  fajnie możecie spędzić ten dzień.

1. Spędź dzień z książką


Czy masz może w swoim pokoju taką książkę, którą chcesz przeczytać już od dawna, ale nie możesz znaleźć na to czasu? Dziś jest ten dzień. Zrób sobie wolne i poświęć chociaż godzinę na to co tak od dawna chciałaś/eś zrobić. Jeżeli nie jesteś fanem książek w standardowej formie lub jeszcze nie kupiłeś tej lektury przez siebie pożądanej to masz trzy opcje: iść na książkowe zakupy, audiobook lub poszukanie tej książki na internecie. Nowoczesne rozwiązania nie są takie złe. Czasami chęć poznania nowej historii jakiś bohaterów jest większa niż konieczność posiadania danego egzemplarza na półce.

2. A może film?


Kino lub dom. Nie ukrywajmy pewnie słyszeliście o premierze "50 Shades of Grey". Z wielką chęcią sama bym na to poszła, ale jestem za młoda. Na pewno dzisiaj kina proponują nam nie tylko tą produkcje lecz także wiele innych. Nie musi to byś jakiś romans czy melodramat. Czasami może być fajnie nawet na filmach animowanych. Jeżeli nie masz ochoty wychodzić dzisiaj z domu to zostań w swoim pokoju. Na internecie jest wiele opcji jeżeli chodzi o filmy, wybierz ten, który najbardziej Cie zainteresował, albo ten o którym najwięcej słyszałeś/aś. 

3. Ubrania.


Masz bałagan w szafie? Lub wiele ubrań, które Ci się strasznie podobają ale nie wiesz z czym je połączyć w stylizację? Zrób to dziś. Puścić swoją ulubiona muzykę i poszperaj w nieznanych Ci zakątkach Twojej szafy. Może znajdziesz coś co od dawna szukałaś, albo odkryjesz te rzeczy, o których nie miałaś pojęcia, że je posiadasz. Zabaw się stylem, modą.

4.Umiesz gotować?


Naucz się czegoś nowego np. gotowania. Nie musza to być wielkie wyroby kulinarne na skalę najlepszych szefów kuchni. Wystarczy, że zrobisz naleśniki lub gofry. Na YouTube znajdziesz wile CIY lub DIY na przekąski związane nie tylko z walentynkami. Przyrządzone własnoręcznie danie smakuje lepiej niż to zrobione przez kogoś. Po za tym wyobraź sobie ten moment gdy jesz np. takie pancakesy jak na zdjęciu powyżej i oglądasz od dawna wyczekiwany film w ciepłym łóżku. Idealnie.

5. Znajdź towarzystwo.


Zadzwoń do swoich najlepszych przyjaciół i zorganizujcie sobie jakoś fajnie czas. Możecie pójść do kina, lub zostać razem w domu i coś ugotować. Po prostu róbcie to co najbardziej lubicie, ale warunek jest jeden- razem. Możecie nawet rozmawiać przez skype to też jest jakaś rozrywka.

Jeżeli chodzi o moje porady to wszystko. Mam nadzieje, że się Wam one podobają. A Wy jak spędzicie dzisiejsze Walentynki?

Chce Was także poinformować, iż zaczęłam teraz ferie, a co za tym idzie mam trochę więcej czasu. Planuje duże zmiany na blogu. Mam wiele pomysłów odnośnie nowych notek itp., ale najbardziej interesuję mnie Wasze zdanie. Czego chcecie aby pojawiło się więcej na tym blogu? Lub macie jakieś problemy i nie wiecie jak sobie z nimi poradzić np. nieśmiałość czy problemy z nauka? Proszę Was zostawcie swoje sugestie na ten temat w komentarzu.

Dziękuje za czytanie,
Wiktoria.

6 komentarze

  1. Też właśnie chciałam iść na 50 twarzy Greya! Podobno jest świetne, ale nie martw się skoro jesteś za młoda na pewno za jakiś czas będziesz mogła obejrzeć w internecie :) Haha, no i też zaczęłam ferie właśnie.

    MINIMALISTYCZNY - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o punkt 3 to nigdy nie mam czasu lub mi sie nie chce posprzątać w szafie. Jestem strasznym leniuchem. Nic mi się nie....
    Fajny blog...może zaobsereuję ☺

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym te wszystkie książki :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja moje walentynki spędziłam z przyjaciółką i filmem. Ta opcja chyba najbardziej mi pasuje :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. wow chciałabym te wszystkie książki przeczytać!

    martynaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń