Spring plan

czwartek, lutego 19, 2015

Witajcie!
Jak pewnie większość z Was zauważyła, iż coraz większymi krokami zbliża się wiosna. Co prawda u mnie jest jeszcze trochę śniegu ale to już ostatki. Coraz częściej odwiedza nas słońce, a temperatura powoli idzie wzwyż. Mimo, że jestem miłośniczką zimy to uważam, że trwa ona już trochę za długo. Najlepiej, żeby rozpoczynała się 1 grudnia i od razu spadł wtedy śnieg, a nie, że od połowy listopada zaczyna robić się mroźnie, a śnieg mamy około 2 tygodnie na krzyż. Ale z pogodą nie wygrasz.
Z zbliżającą się wiosną, mam parę planów i postanowień. Po prostu pomyślałam, że się nimi podzielę.

1. Więcej świeżego powietrza.

Należę do osób, które mają bardzo jasna karnację. U mnie jednak nie jest to spowodowane genami, lecz tym, iż miałam anemie. Niby się już wyleczyłam ale nadal moja cera jest strasznie biała. Więc postanowiłam spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu. W tym tygodniu już parę razy wykorzystałam ciepłe słońce i spędziłam popołudnie na balkonie. Kiedy wzrośnie temperatura postanowiłam, iż będę ćwiczyłam na zewnątrz. Wieczorny trening na świeżym powietrzu wpłynie dobrze na każdego. 

2.Systematyczność



Planowałam od początku roku zacząć naprawdę regularnie ćwiczyć, lecz niestety mój wewnętrzny leń wygrał. Moje treningi nie były regularne, więc zamierzam to zmienić. Do tego chcę też jeść o wiele więcej owców i warzyw, ponieważ to na pewno wpłynie pozytywnie nie tylko na uzyskanie wymarzonej figury, lecz także na polepszenie mojego stanu zdrowia. Bardziej systematyczna chcę być też w szkolę. Zważając na to, że egzaminy mam za dwa miesiące to ta systematyczność mi się bardzo przyda. Do tego podpunktu chcę też dołączyć blog. Planuję notki dodawać najwyżej co 4 dni, nie wiem jak to wyjdzie, ale zobaczymy za niedługo.

3. Więcej czytania.

Mam na półce już dwie książki, które nie są przeczytane. Wiem nie jest to dużo, ale nie pozwala mi to na zakup nowej historii skrytej pod okładką. Dlatego mam w planie więcej czytać. Przynajmniej 1 godzinę w weekendy. W trakcie tygodnia nie mam na to czasu, ponieważ szkoła dużo wymaga pracy i nauki, ale w wolne dni nie widzę żadnych przeszkód. Czasami trzeba dać odpocząć naszemu umysłowi. Polecacie może jakieś fajne książki? Najlepiej serie :)

4. Oszczędzać.

Do wakacji zostało 4 miesiące. Jaki związek ma z tym oszczędzanie? Jest parę opcji. Chęć wydania tych pieniędzy na letnie ubrania, od dawna słuchany album swojej idolki, aparat fotograficzny/ortodontyczny, jakiś wyjazd z rodziną. Mam wiele rzeczy, które chciałabym posiadać lub wiele sytuacji przy, których przydały by się pieniądze. Nie jest tak, że moja skarbonka jest pusta. Po prostu wolę zaoszczędzić większa sumę i dopiero wtedy wydać niż opustoszyć moją skarbonkę i czekać z zakupem do czasu, aż pojawią się jakieś środki.

5. Kino





Na wiosnę wychodzi wiele niesamowitych filmów lub ekranizacji. Lubię chodzić do kina, dlatego nie odmówię sobie tej atrakcji. Mam już mały zarys planów z moją przyjaciółką, ale to dopiero na marzec. Proponujecie może jakieś filmy, które za niedługo ukażą się w kinach? Lub macie swoje ulubione historie przedstawione na dużym ekranie?  






To już wszystko, moja lista planów jest krótka, ale wolę nie planować sobie zbyt dużo bo z tego nic nie wyjdzie. Umiar jest czasami potrzebny.


A Wy macie już jakieś plany na wiosnę? Podzielcie się nimi w komentarzach :)


Dziękuje za czytanie,
Wiktoria.


5 komentarze

  1. Ja mam plany bardziej wiosenno-letnie: Zdać sesję, mieć dobrą średnią, żeby zdobyć stypendium i móc odpoczywać całe wakacje :-). Poza tym czekają mnie praktyki.
    Pozdrawiam :-)
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plany podobne.
    Jedno pytanie, wielkimi krokami zbliża się "zima"? A nie wiosna?
    Notka super, lubię to jak piszesz. Ale może dodwałabyś więcej postów typu food diary czyli co jadłaś w ciągu dnia na zdjęciach moze z przepisami. Albo twój dzień na zdjęciach? Może makijażowe porady? Night routine w wersji ze zdjęciami?
    A z książek polecam Ci bardzo, bardzo serdecznie trylogię "Bezmyślna". Zakochasz się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ciekawy blog, bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/no-flex-zone.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w planach;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobne plany do ciebie, szczególnie 1 i 2:)

    OdpowiedzUsuń