Girlfriend

poniedziałek, lutego 16, 2015

Hej :) Perfumy to produkt, który wpisał się w naszą codzienność. Niektóre mniej inne bardziej, to zależy od gustu. Są też takie zapachy co podobają nam się, aż tak, że ich nie używamy za często bo boimy się je za szybko zużyć. U mnie takimi perfumami są "Girlfriend". Ponownie jest to produkt sygnowany przez Justin'a Bieber'a.






Na początku zawsze zwracam uwagę na opakowanie. Trzeba przyznać, że ta fiolką jest przepiękna. Połączenie ciemnego różu z fioletem i nutką złota jest idealne. Połączenie tych cudownych barw było genialnym pomysłem. Muszę też nadmienić, iż nigdy jeszcze nie spotkałam się z tak ciekawym wykonaniem opakowania(nie wiem jak to nazwać)  fiolki i jestem pozytywnie zaskoczona.







Miłe zaskoczenie zastanie nas też jeżeli odkręciły wieczko. zobaczymy fiolkę, która jest w kształcie serca. Naokoło jest napisane "Justin Bieber" i "Never let you go". Jest to naprawdę fajny pomysł. Na szczycie wieczka znajduję się złote koło z wytłoczonym sercem, to też jest całkiem ładny akcent.


Przejdźmy do zapachu. Jest on słodki, ale nie duszący. Najbardziej ja wyczuwam zapach orchidei. Ale przedstawię Wam opis tego zapachu jaki znalazłam na pewnej stronie.
Głowa: jeżyny,mandarynka, gruszka, truskawka,
Serce: morela, kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin,
Podstawa: piżmo, bursztyn, orchidea.
Mam nadzieje, że ten opis Wam jakoś przybliżył zapach tego produktu. Mi ta woń, aż tak przypadła do gustu, że te perfumy używam tylko przy naprawdę ważnych wydarzeniach, lecz z pewnością nadają się one także na normalny dzień do szkoły/pracy.
Ja te perfumy dostałam chyba 2 lata temu na Boże narodzenie, więc nie powiem Wam ile kosztowały. Znalazłam jednak ten produkt na zaufanej stronie iperfumy.pl i do tego w nie za wysokiej cenie za 30 ml. (KLIK)
Tak tylko nadmienię, że reklama tego produktu należy do jednej z moich ulubionych reklam ever. Zachęcam do oglądnięcia -> KLIK 

A Wy posiadacie te perfumy? Co o nich sądzicie? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach. 



Dziękuje za czytanie,
Wiktoria.

1 komentarze

  1. Cudowne perfumy!
    Zapraszam na mojego bloga, zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba, a na pewno się odwdzięczę ;)
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń