"Dracula:Historia nieznana"

środa, lutego 04, 2015

Witajcie!
Filmy. Cudowne dzieło człowieka. Ja osobiście uwielbiam wszelakiego rodzaju produkcje. W ostatnich miesiącach oglądałam filmów naprawdę dużo, zwłaszcza w przerwie świątecznej. Od fantastyki, przez melodramaty do filmów obyczajowych. Jednak jeżeli mnie trochę już czytaliście to wiecie,że uwielbiam fantasy i science-fiction, dlatego te filmy oglądałam najczęściej.
"Dracula:Historia nieznana" w reżyserii Gary Shore był jednym z tych, które szczególnie utknęły w mojej pamięci. Jak się domyśliliście historia o wampirze. Tym razem jednym, no może dwóch. Państwo głównego bohatera Vlada Palownika jest w niebezpieczeństwie. Sułtan turecki żąda okupu w postaci młodych chłopców, w zamian za pokój. Król nie zamierza oddać swoich poddanych w władanie sułtana, ponieważ sam przeżył taką historię i chce też uratować swojego syna. Świadomy tego, iż jego wojsko nie ma szans z potężną armią turecką postanawia zaprzedać dusze diabłu. Jeżeli przez trzy dni nie spożyję krwi ludzkiej powróci do normalnego stanu rzeczy. Dzięki niebezpiecznemu traktatowi posiada nadzwyczajne umiejętności. Próba ochrony swojego syna i przepięknej żony idzie po myśli Vlada....do czasu.
Przyznaję się bez bicia, że do oglądnięcia tego filmu zachęciła mnie obsada, a w szczególności główny bohater- Luke Evans. Ktoś go kojarzy? Niesamowita gra, genialne oddawanie emocji (co moim zdaniem jest jednym z najważniejszych aspektów), a po za tym nie ukrywajmy jest przystojny hahaha.

Soudrack też moim zdaniem był naprawdę bardzo fany. Bez większych przebojów, więc coś nowego. Muzyka była raczej spokojna, ponieważ najbardziej pasowała do wszystkich sytuacji przedstawionych w filmie. Bardzo przypadła mi do gustu piosenka Lorde- EveryBody Wants to Rule the World(KLIK). Może znacie, ale jeżeli nie to jak najbardziej polecam.

Na temat wykonania filmu czy były dobre ujęcia czy coś tam to ja się nie będę wypowiadać ponieważ się na tym po prostu nie znam, ale mogę Wam powiedzieć, że ten film się oglądało naprawdę przyjemnie. Chociaż nadmienię, że efekty specjalne-w roli głównej z nietoperzami-były moim zdaniem wykonane na naprawdę wysokim poziomie. Zdradzę Wam za to, że zakończenie było otwarte i ja już z niecierpliwością czekam na kolejną część.
Tutaj możecie obejrzeć zwiastun-KLIK

Jakie będzie zakończenie tej historii? To sprawdźcie już sami :) A może już oglądaliście ten film? Jakie wrażenia odnieśliście na jego temat?

Dziękuje za czytanie :)
Wiktoria.

0 komentarze