#6 Tydzień Filmowy: 22 Jump Street

sobota, lutego 28, 2015

Witajcie!

Na samym początku chciałabym Was przeprosić, że notka pojawia się tak późno, ale byłam dzisiaj na nartach i dopiero co wróciłam do domu. Nie przedłużając przejdźmy do dzisiejszej recenzji filmu- "22 Jump Street".


Schmidt i Jenko to policjanci, którzy są przyjaciółmi. Mają kolejną misję do spełnienia. Na pewnym uniwersytecie doszło do zabójstwa. W tą sprawę wplątany jest także handel narkotykami. Z tego powodu niezawodni agenci powracają do szkoły. Co prawda nie są z tego powodu zadowoleni. Wysportowany Jenko szybko za klimatyzował się z członkami uniwersyteckiego klubu sportowego. Myśli, że są oni zamieszani w sprawę z handlem narkotykami. Natomiast niezbyt dobrze zbudowany Schmidt nie poczuł się tak swobodnie w grupie sportowców jak jego przyjaciel. Natomiast poznał śliczną dziewczynę- Mayę, ale jeszcze nie wie kim ona dokładnie jest, a jak już się dowie będzie bardzo zaskoczony. Przyjaciele przechodzą rytuał przyjęcia. Jenko znajduje w grupie sportowców swoją bratnią duszę. Natomiast Schmidt spędza coraz więcej czasu z piękna Mayą. Ich przyjaźń staję pod wielkim znakiem zapytania. Mimo wszystko nadal muszą rozszyfrować zagadkę śmierci młodej dziewczyny i handlu narkotykami. Udanie się do szkoły wyższej zmieni w ich życiu naprawdę dużo. A co dokładnie? sprawdźcie sami.



Przepraszam, że opis fabuły jest krótki i niezbyt dokładny, ale ten film oglądałam w czasie przerwy świątecznej po za tym nie jest on też strasznie długi, żeby nie wiadomo jak się rozpisywać. Jak może się domyśliliście, ale to już wiecie "22 Jump Street" to komedia, moim zdaniem na naprawdę fajnym poziomie. Nie są to tylko żarty z podtekstem, ale naprawdę przyjemne i zabawne sceny. Obiecuję Wam, że nie pożałujecie oglądnięcia tej komedii i na pewno będziecie mieli przy tym ubaw. Ten film jest kontynuacją wcześniejszej części "21 Jump Street", której jak na razie nie oglądnęłam, ale kiedy tylko znajdę czas to to zrobię.
Film umila nam cudowna obsada: Jonah Hill jako Schmidt i idealny Channing Tatum wcielający się w  postać Jenko. Lepiej być nie mogło. Ci aktorzy mimo pozorom są naprawdę komiczny, a o to chodzi w komediach. Tą produkcję oceniam 9/10.

Zwiastun: KLIK

Oglądaliście film "22 Jump Street"? A może oglądnęliście poprzednią część tego filmu, czyli"21 Jump Street"? Jeżeli nie, to czy ta recenzja zachęciła Was do poznania tych historii?


Dziękuje za czytanie,
Wiktoria.

6 komentarze

  1. Nie oglądałam tego filmu ale niedługo na pewno to nadrobię ! :>

    + Zapraszam na konkurs u mnie !
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale mam zamiar :)
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam ani jednej, ani drugiej części, ale dużo słyszałam o tym filmie i chyba zabiorę się za obejrzenie:)

    OBSERWUJĘ:)
    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam tego filmu, dlatego przeczytałam tylko trzy pierwsze zdania, żeby nie mieć spoileru:)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tego filmu :)
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies, spróbuje się jakoś odwdzięczyć ♥
    Mój blog || http://karrrblog.blogspot.com/ || Klik :)
    Z góry dziękuje :)♥

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam tego filmu ;)

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń