#5 Tydzień Filmowy: Tajemnice Lasu

piątek, lutego 27, 2015

Siemanko :)
Jak tam u Was? U mnie już się kończą ferie i w poniedziałek znowu do szkoły :( Musze się przyznać, że moje plany na ferie kompletnie nie wypaliły, ale nie o tym będzie dzisiaj mowa. Nadal trwa na moim blogu Tydzień Filmowy, co oznacza, że dzisiaj przychodzę do Was z kolejną, już piątą recenzją filmu. Jak pewnie zauważyliście po tytule będzie mowa o niedawnej premierze "Tajemnice Lasu".
Na początku poznajemy głównych bohaterów, z którymi spędziły następne dwie godziny. Czerwony kapturek, Piekarz i jego żona, Kopciuszek, chłopiec Jack. Każdy z nich ma jakieś marzenie, czegoś pragną. Piekarz w raz z żoną chcą mieć wymarzone dziecko, niestety przez klątwę, którą rzuciła na nich czarownica nie mogą.  Dlatego zła sąsiadka(Czarownica) karze im iść do lasu i zdobyć czerwoną jak krew pelerynę, białą jak mleko krowę, żółte jak kukurydza włosy i złoty but. Wyruszają do lasu. Czerwony kapturek udaje się do swojej babci, więc idzie do lasu. Kopciuszek pragnie pójść na królewski bal, który ma trwać trzy dni. Nie ma sukni, więc udaje się do grobu swojej matki gdzie rośnie magiczne drzewo. Też idzie do lasu. Matka młodego Jacka, każe sprzedać jego ukochaną krowę, ponieważ nie daje ona mleka od miesięcy. Idzie przez las. Każdy z bohaterów udaje się do magicznego lasu. Czerwonego kapturka napada wilk. Najpierw pokazuje jej cudowne zakątki lasu, a potem znika. Poznajemy następną bohaterkę- Roszpunkę. Mieszka ona w wieży, która nie ma drzwi. Jej mamą jest wcześniej wspomniana Czarownica. Piękność mieszkająca na wieży zakochuję się w bracie księcia, miłość jest odwzajemniona. Kopciuszek udaje się na bal jednak ucieka od księcia każdego wieczora. Chłopiec sprzedaje krowę piekarzowi za magiczne fasolki. W ten sposób poznaje tajemniczy świat olbrzymów. Próbuje odkupić swojego przyjaciela(krowę) za złote jaja, które zniosła mu kura.  Piekarz i jego żona znajdują wszystkie wymagane składniki. Książę znajduję Kopciuszka. Roszpunka jest ze swoim okaleczonym wybrankiem. Na ziemie schodzi Pni Olbrzym i w zemście chce zabrać ze sobą młodego Jacka. Za co chce się zemścić? To już sprawcie sami.

"Tajemnice Lasu" jak pewnie zauważyliście jest to mieszanina przeróżnych bajek. Ten film jest także musicalem. Co prawda nie przepadam za takiego typu filmami, ale zanim nie zaczęłam oglądać tego filmu to nie wiedziałam, że należy on do tego gatunku. Mimo tego nie żałuję, że go obejrzała. Film jest bardzo fajny. Można doszukiwać się w nim jakiejś większej głębi. Jeżeli macie wolne dwie godziny z chęcią zachęcam do obejrzenia tego filmu.
Nie ukrywam zachęciła mnie obsada. Meryl Streep, Johnny Depp i niebieskooki Chris Pine to tylko garstka cudownych aktorów grających w tym filmie. Nie zawiodłam się na nich. Mimo, że rola Johnny'ego i Chris'a nie była taka duża to i tak jestem zadowolona. Gra reszty obsady też była na naprawdę wysokim pozioma. Ponadto dowiedziałam się, że niektóre gwiazdy Hollywood maja naprawdę ładny głos.

Zwiastun: KLIK

Oglądaliście "Tajemnice Lasu"? Może byliście na tym filmie w kinie? Jeżeli nie, to zachęciła Cię ta recenzja do poznania tej historii?  


Dziękuje za czytanie,
Wiktoria.

8 komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o tym filmie, ale w wolnej chwili muszę go oglądnąć! :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym filmie, ale wydaje się ciekawy :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam w kinie, i co chwilie aktorzy śpiewali hahaha!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. blog prowadzony przez bliźniaczki ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam w kinie, ale jeśli będę miała okazje na pewno go obejrzę!

    ~ KONKURS! DO WYGRANIA WYGLĄD BLOGA! Zapraszam :)
    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie słyszałam o tym filmie, ale jak będę miała okazję to obejrzę :)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym obejrzeć ten film, w USA jest o nim głośno :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam ale myślę że obejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam jeszcze tego filmu :)

    Mój blog-klik c:

    OdpowiedzUsuń